ANC Earbuds

Waelvis

Well-known member
Crowdfunder FE
Mijn vrouw is op zoek naar een nieuw paar Earbuds. Haar vorige hadden geen ANC, maar nu zou ze dit wel willen.

De top-3 is allicht (in random volgorde)
- Sony WF-1000XM5 299€)
- Bose quietcomfort II (269€) (of de Ultra voor 349€)
- Apple Airpods Pro 2 (279€)

Maar die zijn wat te duur, ik zou liefst onder de 100€ blijven. (Of toch niet te ver erboven)

Wat zijn in dat segment zowat de aanraders?

Een vlugge search geeft me deze:

- JBL Tune 230NC (55€)
- JBL Live Pro 2 (88€)
- Sony WF-C700N (99€)
- Jabra Elite 7 Pro (132€)
- Samsung Galaxy Buds 2 Pro (139€)

Na een week googlen en reviews te bekijken heb ik voor mijn vrouw de Soundcore Liberty 4 nc gekocht. (89€)
Ze gebruikt de earbuds voornamelijk op de fiets en is toch zeer tevreden over de ANC en gesprekskwaliteit bij de stevige wind van de laatste dagen.

Ik heb 2 sets van Jabra: de Elite 7 Active en de Elite 10 Pro.
Elite 7 Active gebruik ik nu al bijna 2 jaar om te gaan lopen, die trotseren ondertussen al een 3500 kilometer de natuurelementen (en mijn zweet!), van hitte tot gietende regen en hagel, en die blijven maar gaan.
De Elite 10 Pro gebruik ik op kantoor voor meetings. Subliem draagcomfort en uitstekend geluid.

De Elite 7 Pro zijn een tussenvariant (extra mics tov de 7 Active) en zullen dik okee zijn.

De ANC van de AirPods Pro 2 was in het begin fenomenaal.
De eerste keer dat ik bij de kapper zat en ze in mijn oren deed was een openbaring.
Ondanks 4 blazende föhns en pratende mensen leek het net of ik doof rond zat te kijken.

Nu na enkele updates hebben ze de ANC wat van zijn kracht afgenomen tot mijn grote spijt.

Ik heb al een hele hoop oortjes gehad. En ik heb redelijk hoge eisen omdat ik deze tijdens het sporten gebruik.
Ik ben enorm tevreden mijn laatste paar en daarmee is mijn zoektocht ook geëindigd: Sennheiser true wireless sport.
Andere Sennheisers zullen misschien wel beter geschikt zijn: bij mij was gebruik bij sporten belangrijk.
Waar deze in uitsteekt is: pasvorm, batterij, maar vooral ook geluid. Zelfs tijdens buiten lopen voel ik de bass nog en dat heb ik mij geen enkel ander oortje gehad...
Echt enorm tevreden van, en ik heb ze nu al een jaar dus schrijf dit niet in een opwelling :)

Ik heb de JBL Live Pro's liggen (die trouwens wegmogen voor een prijsje). Super geluid, mega handig om in te stellen en goed draagcomfort.
Stuur gerust een PM mocht je interesse hebben.

Terug
Bovenaan