Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bonus 15 jaar ancienniteit = Deze is nu geschapt (wegens een overname) een dik half jaar voor ik deze zou verkrijgen.10 jaar = Etentje in Hof Ter Hulst (1 ster)
15 jaar = Ne voucher van 250€ (dit krijg ik volgend jaar)
20 of meer jaar = Voorlopig nog niks volgens het arbeidsreglement
En voor uw verjaardag jaarlijk ne voucher van 15€.
Nu is er ook een voucher op 1 en 5 jaar maar die heb ik niet gekregen (toen waren deze er nog niet)
Anciënniteitsverlof hebben we (nog) niet.

Je bent wat.. in de 40 en bent gaan klagen omdat je geen schouderklopje krijgt voor 15 jaar opdagen?Bonus 15 jaar ancienniteit = Deze is nu geschapt (wegens een overname) een dik half jaar voor ik deze zou verkrijgen.
Ik klaag niet veel maar nu mocht den (nieuwe) Big Chief het toch stevig aanhoren aan den telefoon.
Het maakt mij niet uit of het ne cola, 250 € of een heel netto maandsalaris is.
Het gaat mij voornamelijk om dat 'beetje' respect te tonen tov uw werknemers.
Nu is er na een nieuwe call afgesproken dat ik alsnog iets krijg in één of andere vorm. Swoit we zullen wel zien wat het gaat zijn. (en of er iets gaat zijn)
We moeten niet naïef zijn. Zolang ze (veel) geld verdienen aan jou en je zaagt over peanuts dan gaan ze die peanuts finaal wel geven (om van uw gezaag vanaf te zijn)Je bent wat.. in de 40 en bent gaan klagen omdat je geen schouderklopje krijgt voor 15 jaar opdagen?
Gewoon even voor de mensen die 15 jaar of 25 jaar ancienniteit 1 of 2 brutolonen in netto krijgen, dat is een vrijstelling vanuit de rsz dat werkgevers dat kunnen interessant uitkeren. Dus het zou zot zijn moesten ze dat niet doen. Een voordeliger loon dan die 2 jubileumlonen als bonus gaan een werkgever nooit kunnen geven.

AubHeb je daar een of andere link voor, ik moet dat precies eens bespreken met mijn baas dan![]()
Wel pas na 25 jaar ipv 15 jaar. Maar goed. Mercikes voor de link.
Mea culpa, je hebt gelijk. 25 en 35 jaar.Wel pas na 25 jaar ipv 15 jaar. Maar goed. Mercikes voor de link.
Ik ben later dit jaar 10 jaar in loondienst bij mijn werkgever en mijn collega die eerder deze week zijn 10-jarig werkjubileum "vierde", kreeg een voucher van 175 euro bij retailzaak naar keuze. Voor mijn 5-jaar jubileum was het een voucher van 100 euro.
Langs de ene kant een fijn bedrag, langs de andere kant precies maar een beetje gemakkelijk om gewoon een voucher te geven (al kan ik het zeker begrijpen, je kan er weinig mis mee doen). Maar ik heb nog bij geen enkel ander bedrijf langer dan 3 jaar gewerkt, dus het is moeilijk om te oordelen of zulks een geschenk heel gul is of standaard.
Ze zijn u duidelijk aan het volgen op BG!Geen idee of ze in die paar maanden dat bedrag hebben opgetrokken, of dat die met mijn sjokkedijzen aant spelen was, maar gisteren was dus mijn 10-jarig "jubileum" en ik kreeg 375 euro ipv zijn 175 euro.
Dat is wel een heel schoon bedragske eigenlijk.