Slyke
Well-known member
En die professionele klanten enkel nog op afspraak bedienen…Bij Huis Baeyens gingen de cijfers voor corona blijkbaar al 10 jaar naar beneden. Voor mij ligt daar maar één oorzaak, e-commerce.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En die professionele klanten enkel nog op afspraak bedienen…Bij Huis Baeyens gingen de cijfers voor corona blijkbaar al 10 jaar naar beneden. Voor mij ligt daar maar één oorzaak, e-commerce.
En een cursus bloemschikken voor dummies mag die ook wel eens volgen…Ook serieus geërgerd aan die bloementrien. Respect voor Kamal dat hij toch zijn tijd erin bleef steken.
En dan op het einde ook nog tegen Kamal zeggen "Wilt dat zeggen dat ik vanaf nu van u af ben dan.", weliswaar met een licht lachje maar denk toch dat ze het ietwat meende. Hoe ondankbaar kan je zijn.![]()

Om die reden doen vele marktkramers ook vaak maar één centrumstad per week en vullen ze de rest van de dagen op met kleinere steden of dorpen, het is anders niet betaalbaar.Ik verschiet er ook van hoe duur de markt plaatsen kostten..
En als dat niet in 1 jaar is zijn er weer kosten voor de staanplaatsen.Ik hoop dat die tweede persoon ook beseft dat ze heel lang op die markt gaan staan om die 32k die ze verloren zijn te recupereren en pas daarna kan er gesproken worden over winst maken en verder uitbouwen. Ga je lang op de markt mogen staan hoor!
Daar verschoot ik ook wel van, dan moet je al aardig verkopen om uit de kosten te zijn.Ik verschiet er ook van hoe duur de markt plaatsen kostten..
Inderdaad, wekelijkse markten zoals we ze kennen zijn een uitdovend fenomeen. Op een zaterdags markt kan je wel nog wat volk treffen, maar die markten in de week die voornamelijk bezocht werden door moeder de vrouw en gepensioneerden zijn echt gedoemd te verdwijnen. De concurrentie met supermarkten is te groot en veel jongeren willen het kraam van de ouders niet meer overnemen, het is ook een job waarbij je zeer vroeg moet opstaan.Het zal ook wel een van de redenen zijn waarom er steeds minder markten zijn en ook minder kraampjes op de markt.
Iets van 35k verloren zeker?15 jaar spaargeld weg gegooid, maar de vriendschap ist belangrijkst. Mooi toch
Zoiets. Maar die markt truck moet ook nog betaald worden natuurlijk.Iets van 35k verloren zeker?
Ik zag toch helemaal niet mensen die het niet erg vonden, maar mensen die zich sterk probeerden te houden. Wat moet je doen, ergens gaan bengelen? Ja, dat geld is weg. Op geen enkele manier kun je dat omkeren. Maar het zal ook wel terugkomen, als ze het ondernemen goed gaan aanpakken. En dan kan vriendschap inderdaad belangrijker zijn dan een paar 10k, omdat je die als vrienden en ondernemers wel terug kunt verdienen.Zoiets. Maar die markt truck moet ook nog betaald worden natuurlijk.
Het lijkt er wel zo'n beetje op dat ze het allemaal niet erg vindt omdat ze toch nog bij mama en papa sponsor woont.
Het zou een heel ander verhaal zijn als ze alleen had gewoond.
Ik zie het als twee vriendinnen die op latere leeftijd winkeltje gaan spelen. Alleen zaten er in deze speeltuin al meerdere winkeltjes.
Die prijzen zijn per jaar die ze noemde.Die markten zijn wel rendabel, dus ik denk da diene truck zichzelf wel terugverdiend. Alleen die prijzen voor de plaats, zou dat per jaar zijn of voor een langere tijd?
Voor een vaste standplaats
Voor een losse standplaats (risico)
- zaterdagmarkt Aalst-centrum: 2,50 EUR/strekkende meter
- woensdagmarkt Nieuwerkerken: 1,25 EUR/strekkende meter
Voor elektriciteit (zowel voor een vaste standplaats als voor een losse standplaats)
- zaterdagmarkt Aalst-centrum: 4 EUR/strekkende meter
- woensdagmarkt Nieuwerkerken: 2 EUR/strekkende meter
- vermogen kleiner dan 3kVa: 2,50 EUR/marktdag
- vermogen tussen 3kVa en 6kVa: 3 EUR/marktdag
- vermogen groter dan 6kVa: 6 EUR/marktdag