Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
We maken u verplicht roadie, continu mee op tour en elke avond op de show moeten zijn en geen loonThank god for Android.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We maken u verplicht roadie, continu mee op tour en elke avond op de show moeten zijn en geen loonThank god for Android.![]()
Het is gelukkig geen plaat om in de auto op te leggen. Zal pas tegen de late avond zijn. Sorry boys.![]()
Waarschijnlijk weer zo een hipster-band dat niet op Spotify staatMysterieus, volgens mij kan je zo goed als alles in de auto spelen...

Wat doen die mods hier eigenlijkBTW Mogen op pagina 1 van deze draad de albumtitels worden aangevuld aub

Binnekort naar U2 gaanWaarschijnlijk weer zo een hipster-band dat niet op Spotify staat
Wat doen die mods hier eigenlijk
![]()

BTW Mogen op pagina 1 van deze draad de albumtitels worden aangevuld aub
Allez jong en de muziekmods hadden nu een goed imago, merci ze![]()

Idem hier, ik dacht dat ik er eentje had gevonden, maar ik ben al tien keer van gedachte gewisseld. Zal eentje zijn dat ik een aantal dagen op voorhand ga kiezen.Ik had al een hele tijd geleden mijn album gekozen en zelfs een hele epistel geschreven, maar omdat er nog zoveel andere albums zijn die mij in vervoering brengen en ik elke week wel van favoriete album wissel, is en blijft het niet bepaald simpel.
En dan de maandag zelf maar snel uwe tekst schrijven en als excuus zeggen "dat het op uwe thuis pc stond en ge aant werk zijt"Zal eentje zijn dat ik een aantal dagen op voorhand ga kiezen.
Laat maar, het is af! Laat 04/07 maar komen!Ik had al een hele tijd geleden mijn album gekozen en zelfs een hele epistel geschreven, maar omdat er nog zoveel andere albums zijn die mij in vervoering brengen en ik elke week wel van favoriete album wissel, is en blijft het niet bepaald simpel.

Wat is het? Mag in PM.Laat maar, het is af! Laat 04/07 maar komen!![]()

De een verdient al wat meer kletsen dan de andere he.Als ik lief zeg dat het even zal duren staat de keet hier in brand. Als @Lakigigar gewoon niets dropt zonder iets te laten weten... Waar is onze plaat Laki????
Cava nog, het gemiddelde van ronde 1 lag ook tegen de 40 replies per thread, met ne uitschieter hier en daar.Dat, en ook nog eens een warme oproep om te luisteren naar de albums die al wel zijn voorgesteld. Ik heb de indruk dat de feedback terug wat geminderd is bij de laatste paar albums?
Vanavond staat die van @Obi-Jan zonder fout bij mij nog op het programma, grote excuses voor het schandalige uitstel (was het niet vergeten nochtans!).
Ik doe zelf mijn best. Vind het alleen nog steeds moeilijk om iets te schrijven bij albums/genres waar ik echt niets mee heb. Weet behalve dat dan ook echt niet wat te typen.Dat, en ook nog eens een warme oproep om te luisteren naar de albums die al wel zijn voorgesteld. Ik heb de indruk dat de feedback terug wat geminderd is bij de laatste paar albums?
Zou het kunnen dat hij het vergeten is door de feestdag? (Ik was daardoor zelf ook vergeten dat er weer een nieuw AOTW is.)Als ik lief zeg dat het even zal duren staat de keet hier in brand. Als @Lakigigar gewoon niets dropt zonder iets te laten weten... Waar is onze plaat Laki????