AOTW: inschrijvingen ronde 2

65874759.jpg

Ik had al een hele tijd geleden mijn album gekozen en zelfs een hele epistel geschreven, maar omdat er nog zoveel andere albums zijn die mij in vervoering brengen en ik elke week wel van favoriete album wissel, is en blijft het niet bepaald simpel.

Ik had al een hele tijd geleden mijn album gekozen en zelfs een hele epistel geschreven, maar omdat er nog zoveel andere albums zijn die mij in vervoering brengen en ik elke week wel van favoriete album wissel, is en blijft het niet bepaald simpel.
Idem hier, ik dacht dat ik er eentje had gevonden, maar ik ben al tien keer van gedachte gewisseld. Zal eentje zijn dat ik een aantal dagen op voorhand ga kiezen.

Laat maar, het is af! Laat 04/07 maar komen! 😎

Als ik lief zeg dat het even zal duren staat de keet hier in brand. Als @Lakigigar gewoon niets dropt zonder iets te laten weten... Waar is onze plaat Laki????

Dat, en ook nog eens een warme oproep om te luisteren naar de albums die al wel zijn voorgesteld. Ik heb de indruk dat de feedback terug wat geminderd is bij de laatste paar albums?

Vanavond staat die van @Obi-Jan zonder fout bij mij nog op het programma, grote excuses voor het schandalige uitstel (was het niet vergeten nochtans!).

Als ik lief zeg dat het even zal duren staat de keet hier in brand. Als @Lakigigar gewoon niets dropt zonder iets te laten weten... Waar is onze plaat Laki????
De een verdient al wat meer kletsen dan de andere he.

Dat, en ook nog eens een warme oproep om te luisteren naar de albums die al wel zijn voorgesteld. Ik heb de indruk dat de feedback terug wat geminderd is bij de laatste paar albums?

Vanavond staat die van @Obi-Jan zonder fout bij mij nog op het programma, grote excuses voor het schandalige uitstel (was het niet vergeten nochtans!).
Cava nog, het gemiddelde van ronde 1 lag ook tegen de 40 replies per thread, met ne uitschieter hier en daar.

Maar OK juffrouw!!
Alles beluisterd hier behalve die van @Nahrtent nog maar half. Vooral eens tijd vinden om op het gemak te typen.

Ik doe zelf mijn best. Vind het alleen nog steeds moeilijk om iets te schrijven bij albums/genres waar ik echt niets mee heb. Weet behalve dat dan ook echt niet wat te typen.

Zou het kunnen dat hij het vergeten is door de feestdag? (Ik was daardoor zelf ook vergeten dat er weer een nieuw AOTW is.)

Terug
Bovenaan