[Aprilvissen hier] 🐠

KnightOfCydonia

Well-known member
Crowdfunder FE
Ik ben een beetje lui, maar houd wel van aprilvissen. Vroeger vond je ze ook gemakkelijk, maar de laatste jaren is de vangst helaas pover. 🎣
Gelieve dus voor mij op zoek te gaan naar de beste 1 aprilgrappen online, en ze hier te deponeren. Bij voorbaat dank...😅

Ik heb er nog niet veel gevonden, maar vond de Voltswagen wel geslaagd. Veel andere mensen blijkbaar niet. 🤨

Ik had gehoopt dat dit een flauwe aprilgrap zou zijn maar ik vrees ervoor :(.

Mail van Ginsonline

Exclusief:
Geraardbergse Gin 'Gérard' met gratis levend visje.

De traditie schrijft voor dat de Geraardbergse notabellen levende visjes uit een 16de-Eeuwse zilveren beker wijn drinken. `Gerard' brengt een kleine nuance en vervangt de wijn door een spectaculaire gin, met een licht toetsje van zeewier waar het visje zich net nog even spring levend voelt.

Perfect serve:
5cl Gérard Gin, Light Tonic, ijs gemaakt van zeewater en voeg het visje toe in het glas. TIP: Slik snel door, want het visje raakt anders overstuur. Genieten maar!

Dan ga ik hier van de gelegenheid gebruik maken om de beste aprilgrap ever nog eens in het daglicht te stellen.

De man was een lokale legende, eigenlijk verdient zo iemand gewoon een standbeeld.

Terug
Bovenaan