Around the world - muziek van heinde en verre

Sowieso zijn hier fans voor te vinden! Ik kwam dit ineens terug tegen op YT.
Ooit een periode grijsgedraaid omdat ik destijds fan was van 70s Brazilian en omdat ik een Braziliaanse vriend had. "Raar" om opnieuw te horen. (Destijds vond ik het wel beter.)
Dit is dan wel een album uit 2014, maar de 70s vibe is alom. Leuke art ook. De Brazilianen hebben altijd zo'n leuk instrument in hun muziek, wist ik de naam maar...

Laatst bewerkt:

Brasil uit 2023, voelt aan alsof het recht uit 1970 komt.
Met gitaar arragenementen door grootmeester Arthur Verocai.

Full album
Ook zijn recente album "Curryman II" is heerlijk.

Weer moeilijk om te bepalen waar dit te plaatsen, maar nieuw werk komende van de weergaloze Lucrecia Dalt! Super super hyped voor deze. Eerste single klinkt alvast fantastisch.

Ik heb ze in 2022 ook live gezien en dat was een geweldige show in Viernulvier, dus hopen dat ze in navolging van een nieuw album België nog eens passeert.

Kon ook op het filmforum in principe, maar dankzij die MUBI promo van 3 maanden voor €1 gisteren gekeken naar 'Crossing The Bridge: The Sound Of Istanbul'.
90 minuten vlogen voorbij. Awesome muziek en ook wel wat bijgeleerd over Istanbul.

Last call om deze legende aan het werk te zien jongens en meisjes!

Album is een maandje oud en al volledig vergeten dat het bestond. Bedankt voor de reminder!
Nog een leuke voor bij het goeie weer.
Aaahh Horse Meat Disco, zalig DJ collectief. Wist niet dat ze ook albums / compilaties deden,maar hun set staan altijd vol met bakken tunes.

Wow ziet er awesome uit
Die gitaarmotiefjes zijn gewoon machtig. Kan er niet genoeg van krijgen.

Terug
Bovenaan