ASO/BSO/TSO/KSO/...

Ik studeerde...

• ASO

Stemmen: 85 57,0%
  • BSO

Stemmen: 14 9,4%
  • KSO

Stemmen: 2 1,3%
  • TSO

Stemmen: 59 39,6%
  • Andere (buitenland,...)

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    149

foetsie

Well-known member
context: onderstaand was een post die in ergernissen topic werd gepost, niet de bedoeling om een hele thread mee te starten :unsure:

Die attitude van sommige mensen die latijn deden in’t middelbaar toch. Ik weet dat er 6 jaar lang in hun hersentjes wordt gepompt dat ze de slimste kindjes van de stad zijn en dat ze voorbestemd zijn voor een masterdiploma en daarna een glorieus leven, maar jezus. Lees ik nu een relaas van zo’n 18-jarige dat ze boos is dat TSO’ers ook naar de unief gaan, want die zouden volgens haar het beroep moeten doen waarvoor ze dienen volgens hun richting, in de plaats van ook naar de universiteit te gaan en daar te zorgen dat ASO’ertjes zoals zij meer concurrentie gaan hebben op de arbeidsmarkt later. Wat kweken ze daar voor onuitstaanbare ettertjes soms.

Laatst bewerkt:
Die attitude van sommige mensen die latijn deden in’t middelbaar toch. Ik weet dat er 6 jaar lang in hun hersentjes wordt gepompt dat ze de slimste kindjes van de stad zijn en dat ze voorbestemd zijn voor een masterdiploma en daarna een glorieus leven, maar jezus. Lees ik nu een relaas van zo’n 18-jarige dat ze boos is dat TSO’ers ook naar de unief gaan, want die zouden volgens haar het beroep moeten doen waarvoor ze dienen volgens hun richting, in de plaats van ook naar de universiteit te gaan en daar te zorgen dat ASO’ertjes zoals zij meer concurrentie gaan hebben op de arbeidsmarkt later. Wat kweken ze daar voor onuitstaanbare ettertjes soms.
Wel vertel die 18-jarige dan maar dat ze geen Burgerlijk Ingenieur studies gaat studeren in Leuven. Want daar zitten zelfs professoren die TSO hebben gestudeerd...
Minderwaardige opleiding dus...