Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb die nog gratis gekregen toen de Notre Dame is afgebrand. Eigenlijk nooit uitgespeeld, maar met die nieuwe patch misschien nog eens een keer proberenAssassin's Creed Unity kreeg zopas een 60 fps patch, en staat momenteel aan €4,49.
heerlijk trouwens, die eiffel toren die je op een gegeven moment moest beklimmen... wat een verhalen.
NG+ is niet beschikbaar in alle versies, maar je save games worden wel bewaard als je het deïnstalleert.ok bedankt voor de heads up.
ivm ubisoft connect.... als je een AC game hebt uitgespeeld, worden uw saves wel steeds bewaard in uw accountcloud merk ik.
maar wat als je jaren nadien terug die AC game installeerd via ubisoft launcher? worden uw stats en archievables terug gezet? en kan je een NEW GAME + dan doen? ( = nieuw spel starten, maar meteen met al je unlocked content) ? zou wel nice zijn, want wat ben je anders met al die bewaarde zaken?
Dat gezegd zijnde, als je het beklimmen van de Eiffeltoren indrukwekkend vond, bij Origins vond ik al die Egyptische tempels bezoeken, de piramides beklimmen... het hele spel wel waard maken.Anyway: origins nu .... ik heb er toch moeite mee, met dat RPG gevoel er rond. op het scherm zie je ook niets meer van je icoontjes/wapens staan,
die "skill view" is nu vervangen door een arend.... precies ook allemaal te groot en geen echte houvast in het verhaal.
Vreemd, want bij syndicate had ik dat gevoel niet.
Ik moet het misschien wat tijd geven, maar mis toch wel wat het begeleide verhaalgevoel van de eerdere reeksen.
Ook de controls die al jaren hetzelfde waren, zijn nu toch opeens voor een stuk anders.
1. Assassin's Creed IV: Black Flag
2. Assassin's Creed Odyssey
3. Assassin's Creed Unity
4. Assassin's Creed II
5. Assassin's Creed Origins
6. Assassin's Creed: Brotherhood
7. Assassin's Creed Revelations
8. Assassin's Creed III
9. Assassin's Creed
heb (helaas) nog geen piramides moeten beklimmen... alles van "uitzichten en views" hebben ze precies uitbesteed aan diene arend...Dat gezegd zijnde, als je het beklimmen van de Eiffeltoren indrukwekkend vond, bij Origins vond ik al die Egyptische tempels bezoeken, de piramides beklimmen... het hele spel wel waard maken.

Das typisch ook aan een RPG , hoe verder je geraakt, hoe leuker het wordt.Valhalla is gewoon veel te lang. Vond het gedeelte tot je in Engeland toekomt goed, ook de eerste missies zijn dat maar ik denk dat ze een fout maakten met het minder lineair qua verhaal te maken. En voor iedere regio een subverhaaltje te doen - soms niet gerelateerd aan het hoofdverhaal. En het duurt ook gewoon echt veel te lang.Was wel fan van de II en Brotherhood.
Daarna eigenlijk amper nog een AC deftig gespeeld. Laatste was Valhalla, maar boeide mij echt veel minder.
Misschien moet ik Origins of Odyssee eens een kans geven. Black Flag (pirate theme) is niet mijn ding.