Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd die korte lvls heb ik ma die laatste wil gelijk niet poppen zal nog wa rond vliegen hahaNormaal gezien zou je moeten weten welke wereld denk ik?
Dan gewoon wat rondzweven en dan verschijnt er wel een meteoriet waar je kan tegen botsen denk ik.
Bij twee werelden istcgelukt maar bij de andere twee blijf ik maar vliegen door die brokken

Godverdomme, weer speed running levels.
Ze kunnen die ergens steken. Aaaaargh!
Zal dus geen platinum worden twee routes lukken me echt niet zonde.
Ik zie letterlijk het einde maar blijf domme fouten maken...Ook niet na te bekijken op youtube? Er zijn soms waanzinnige shortcuts. Heb naderhand altijd eens gekeken omdat sommige zo lage tijden hadden.
Ik zie letterlijk het einde maar blijf domme fouten maken...
Is me gelukt, nu die meester proef nog.Weekje laten liggen en nog eens proberen.
Ik ben enorm fan van platformers en ben daar behoorlijk goed in. Maar blijven en blijven proberen werkt op een gegeven moment tegen.
We are delighted to announce yet more additional content landing in Astro Bot this July 10 at 6:00am PT, 2:00pm GMT, 10:00pm JST*. Indeed, 5 brand new levels will make their way into the game as part of the Vicious Void Galaxy, bringing the total number of levels in Astro Bot to a whopping 90+! As with our last update, these 5 levels will require you to pull every bit of skill together to complete so hang on to your DualSense Controller and dive in!
blog.playstation.com