Astro Bot

Ik heb in alle werelden alle bots op 1 na, dus moet er nog ergens een secret lvl zijn maar heb geen idee waar. Die meteorieten zweven daar nog ... iemandxdievme kan helpen

Normaal gezien zou je moeten weten welke wereld denk ik?

Dan gewoon wat rondzweven en dan verschijnt er wel een meteoriet waar je kan tegen botsen denk ik.

Normaal gezien zou je moeten weten welke wereld denk ik?

Dan gewoon wat rondzweven en dan verschijnt er wel een meteoriet waar je kan tegen botsen denk ik.
Idd die korte lvls heb ik ma die laatste wil gelijk niet poppen zal nog wa rond vliegen haha
T zin eigelijk restanten die door de ruimte vliegen

Laatst bewerkt:
Intussen is ook het laatste level van Vicious Void er, en alweer vinden sommigen een route die de helft van de hindernissen overslaat. :crazy:

(5 gratis nieuwe levels de afgelopen weken)

Godverdomme, weer speed running levels.
Ze kunnen die ergens steken. Aaaaargh!

Strikt gezien zijn het géén speedruns deze keer. In de vorige DLC moest je sneller zijn dan 2 vogeltjes die met je meevliegen. Nu volstaat het om gewoon het einde te halen. Er zijn weliswaar nog altijd leaderboards, maar voor de bots/trophies mag je je tijd nemen. :thumb:

Alweer 5 nieuwe levels op komst. 10 juli.

We are delighted to announce yet more additional content landing in Astro Bot this July 10 at 6:00am PT, 2:00pm GMT, 10:00pm JST*. Indeed, 5 brand new levels will make their way into the game as part of the Vicious Void Galaxy, bringing the total number of levels in Astro Bot to a whopping 90+! As with our last update, these 5 levels will require you to pull every bit of skill together to complete so hang on to your DualSense Controller and dive in!

De nieuwe levels zijn er!

4 gewone challenge levels + een soort van extreme Great Master Challenge

dmet3rO.gif

Er is sinds vorig jaar een Kerst-level beschikbaar, maar heb die nu pas ontdekt. Alle abilities komen aan bod. Je moet een aantal pakjes verzamelen en voor elk pakje heb je zo'n ability nodig. Erg plezant. En niet frustrerend, in tegenstelling tot de andere downloadbare content.
Aaaaargh!

Terug
Bovenaan