Auto upgraden

Beetje verbaasd dat ik deze nog niet ben tegengekomen :

images

Vanaf volgend jaar inschrijvingstaks op airfryers.
Het is maar dat je het weet.
Enkel voor Vlaamse airfryers. De Waalse airfryers worden geconfisqueerd door Bouchée. Alle drie.

Vanaf volgend jaar inschrijvingstaks op airfryers.
Het is maar dat je het weet.
Enkel voor Vlaamse airfryers. De Waalse airfryers worden geconfisqueerd door Bouchée. Alle drie.
Van de Brusselse blijven ze weer af. Nochtans worden daar mitraillettes van gemaakt. Maar dat kan de Vlaamse en Waalse politici weer geen moer schelen. Tot ze het zullen voelen!

Van de Brusselse blijven ze weer af. Nochtans worden daar mitraillettes van gemaakt. Maar dat kan de Vlaamse en Waalse politici weer geen moer schelen. Tot ze het zullen voelen!
De Brusselse airfryers worden overgepakt door LiveNation, zodat ze die kunnen gebruiken om Bicky Burgers te maken op Pukkelpop, die ze vervolgens kunnen verkopen aan de democratische prijs van 15.50 EUR/stuk.
Wil je de driekleurige sausjes erbij betaal je wel 2,50 EUR extra.

Sowieso wel met een verbrandingsmotor?
Anders, indien electrisch, best een sticker achteraan op met : “ik ben niet gay”.
Om echte venten het gevoel te geven dat ze nog steeds met een pook manueel de versnellingen kunnen verleggen, wordt voortaan overwogen om een elektrische auto op de markt te brengen, mét versnellingen.
Hiervoor zal de elektrische auto wel ondersteund worden door een klein dieselmotorke van 2 liter.

Niet te verwarren met de butt plug-in hybride, die blijft gewoon bestaan wegens zijn makkelijke manier om achteruit te rijden.

De Brusselse airfryers worden overgepakt door LiveNation, zodat ze die kunnen gebruiken om Bicky Burgers te maken op Pukkelpop, die ze vervolgens kunnen verkopen aan de democratische prijs van 15.50 EUR/stuk.
Wil je de driekleurige sausjes erbij betaal je wel 2,50 EUR extra.
Mijn airfryer is de Afas Fryer. Gratis gehad, samenwerking in het kader van mijn OnlyVans. Ik moet gewoon af en toe een foto posten terwijl ik er een frikandel in steek.

Terug
Bovenaan