MisterV
Well-known member
Thuis, zonder batterij. Mijn vriendin betaalt wel een injectietarief per beurt.Wie heeft er al een buttplug-in thuisbatterij?
Of gaan jullie voorlopig nog op een ander?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thuis, zonder batterij. Mijn vriendin betaalt wel een injectietarief per beurt.Wie heeft er al een buttplug-in thuisbatterij?
En betaalt jouw vriendin ook een kleeftarief als ze te lang blijft plakken zonder actie?Thuis, zonder batterij. Mijn vriendin betaalt wel een injectietarief per beurt.
Ik woon in Baarle-Hertog. Grenzen genoeg hier om aan te geven.Goede raad: van in het begin invoeren zodat ze weet waar de grenzen liggen.
Maar jullie hebben wel collectief last van het borderline-syndroomIk woon in Baarle-Hertog. Grenzen genoeg hier om aan te geven.
Post gerapporteerd omwille van grensoverschrijdend gedrag.Maar jullie hebben wel collectief last van het borderline-syndroom
Ah ja? Leg uit?Mijn buttplug steekt in de 12v sigarettenaansteker. Opgewarmd gaat zoiets beter.
Hier zie vriendAh ja? Leg uit?
Ik heb enkel nog USB-C aansluitingen, gaat dat ook erin?
Dan heb je een adapter nodig die plaats voorziet voor uw aansluiting. Gelieve dus eerst een BBC te vragen, deze moet minstens 3 keer per dag ingebracht worden, dan is er plaats genoeg.Ah ja? Leg uit?
Ik heb enkel nog USB-C aansluitingen, gaat dat ook erin?
Oei oei. Wat is nen BBC. Is dat int Engels?Dan heb je een adapter nodig die plaats voorziet voor uw aansluiting. Gelieve dus eerst een BBC te vragen, deze moet minstens 3 keer per dag ingebracht worden, dan is er plaats genoeg.
Waarschijnlijk wel he: British Buttplug Car. Ze spreken daar Engels.Oei oei. Wat is nen BBC. Is dat int Engels?
Wie heeft er al een buttplug-in thuisbatterij?

Someone just climaxedis dat niet eerder USB _ AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH
I always choose for the bongIk zou Pong als console installeren. Het stuur dient als controle dus kies maar: Pong winnen of deftig rijden
En kunt ge die van op afstand bedienen met een app?En anders koopt ge een oplaadbare plug
En kunt ge die van op afstand bedienen met een app?
Gevraagd voor een vriend.
@Ruigen Das : we zullen zien wat hij zegt.
Uhuh, maar mijn vingertje wijst nog steeds naar uwe naam hoor. Eerst geroken, holleke omsloten.
@Ruigen Das