Autonieuws

Een magazine of iemand waarbij wagens hun beroep is ongetwijfeld wel.
Als je die specs ziet dan lijkt het mij toch duidelijk dat het close gaat zijn welke het beste rijdt.
Ik zou ook gokken dat de Cayman GT4RS momenteel de beste is (voor circuit), buiten een paar extreme versies van 911 gerekend dan. Maar ik denk dat er eigenlijk maar weinig mensen zijn die dat effectief kunnen staven.

Ja, een midden-motor is in principe beter, maar Porsche heeft nu wel toevallig al decennia ervaring met een heel goeie rear engine auto te bouwen he :p ik gok bvb dat een 911 wel een stuk breder is, wat ook weer zijn voordelen heeft...

Het is eigenlijk geen begrenzer, maar een waarschuwingssignaal.
Los daarvan verbaast het mij dat wagens nog altijd niet standaard tot 150kmph begrensd zijn.
Ik heb zo'n systeem al jaren. Werkt ook al jaren voor geen meter...

Het is eigenlijk geen begrenzer, maar een waarschuwingssignaal.
Los daarvan verbaast het mij dat wagens nog altijd niet standaard tot 150kmph begrensd zijn.
Zou dat echt wat oplossen?
Zijn er eigenlijk cijfers over geschatte snelheden bij ongevallen? Puur buikgevoel lijkt het mij dat er meer ongevallen gebeuren onder de 150 dan boven de 150. Als ik nog altijd 120 rij op een baan van 70 dan ben ik nog steeds gevaarlijk.

Een snelheidslimiet op basis van de weg waar je op rijdt, dat zou een effect kunnen hebben maar is in de realiteit ondenkbaar.

Zit hier volk dat met een Lexus rijdt ?
Kreeg gisteren de nieuwe NX 450H+ in de smiezen.
Heb heel wat jaartjes geleden even met zo'n IS 300 gereden en dat beviel toch niet slecht.

Bij deze auto vind ik de grill net het lelijkste gedeelte, de rest valt nog best te pruimen.

Ja, als je die grill niet ziet is het een pareltje. Kijk maar!

bmw-concept-xm-00001.jpg

Terug
Bovenaan