Autonieuws

Dat was een BMW 520d. :unsure:

Kzeg het, kheb nog nooit een van mijn of kennissen hun wagens weten aangaan voor een paar minuten op te warmen of af te koelen.
Die heeft een aparte standkachel als optie, en dat heeft een eigen motor om warmte te genereren. Dus "de motor" draait niet, maar "een motor" draait zeker :)

Die heeft een aparte standkachel als optie, en dat heeft een eigen motor om warmte te genereren. Dus "de motor" draait niet, maar "een motor" draait zeker :)
Om de aircocompressor aan te drijven is volgens mij wel sowieso nog steeds de "echte" motor van de auto nodig. Dus verwarmen, ja, maar koelen als de auto buiten staat bij 32 graden lijkt mij onmogelijk zonder dat de motor draait.

Om de aircocompressor aan te drijven is volgens mij wel sowieso nog steeds de "echte" motor van de auto nodig. Dus verwarmen, ja, maar koelen als de auto buiten staat bij 32 graden lijkt mij onmogelijk zonder dat de motor draait.
Ja klopt, dat gaat enkel over verwarmen. Koelen heb je airco voor nodig, ik vermoed dat BMW stilstaand kan ventileren maar niet kan koelen.

Hoe lang laat jij de wagen opwarmen dan? Ik heb ook al 10-15 minuten staan wachten naast iemand zijn wagen die de airco had opgezet toen het 32 graden was, geen motor die opsprong.

Misschien as je bij -6 je iglo laat smelten dat het na een tijdje wel kritiek wordt. Maar die springt toch nooit aan als je wagen in de garage staat?
dat is wel zeer vreemd dan, want normaal wordt de airco aangedreven door de multiriem via de motor. + ventilator zal draaien voor de condensor te koelen.

Nieuwe GR Yaris voorgesteld:

Chapeau voor Toyota om zo open over hun development te praten. Ik vind hem fantastisch en heb me al maar opgegeven om toegang te krijgen tot hun "handraiser platform" dat ervoor wordt opgezet.

SsangYong heet nu KGM:
Ze hebben gelijk, maar slechtst mogelijk timing he. SSangYong stond al bekend als "Chinese rommel" hoewel het niet Chinees is, noch rommel.
Nu gaan ze hun naam veranderen terwijl er net heel veel Chinese merken bijkomen op de markt...

Dit hadden ze een jaar of 5 terug moeten doen, bij de opkomst van Hyundai en KIA en dan meesurfen op die nationaliteit.

Ze hebben gelijk, maar slechtst mogelijk timing he. SSangYong stond al bekend als "Chinese rommel" hoewel het niet Chinees is, noch rommel.
Nu gaan ze hun naam veranderen terwijl er net heel veel Chinese merken bijkomen op de markt...

Dit hadden ze een jaar of 5 terug moeten doen, bij de opkomst van Hyundai en KIA en dan meesurfen op die nationaliteit.
Kan twee kanten op.
Ofwel heb je mensen die niet weten dat KGM ssangyong was, ze zien een nieuw merk met interessante producten en kopen het massaal.
Ofwel gaat het ook dood onder de KGM naam omdat niet enkel de naam een probleem is.

Want!! Nu 200 exemplaren voor Japan en dan hopelijk toch ook nog naar Europa! Want die Ogier edition is wat ik wil...

Want!! Nu 200 exemplaren voor Japan en dan hopelijk toch ook nog naar Europa! Want die Ogier edition is wat ik wil...
Sander daar zijt ge te oud voor :p

In zo een karretje zou ik nu toch echt niet willen rondrijden. Tenzij ik dat enkel zou in de stal hebben staan voor op het circuit.

Zal ongetwijfeld wel een bommetje zijn.

Toch voorzichtig zijn volgens ChatGPT.
https m

Terug
Bovenaan