Autonieuws

Ik denk niet dat er zoveel werknemers een M50 kunnen nemen? Model 3 performance al helemaal niet. Dat is meestal de SR of LR nog dat je ziet als opties.
Heb toch weet van vrij veel i4m50's die in bestelling zijn, omdat ze plots in hun budget pastten.

Weet nu natuurlijk niet of dat representatief is.

Heb toch weet van vrij veel i4m50's die in bestelling zijn, omdat ze plots in hun budget pastten.

Weet nu natuurlijk niet of dat representatief is.
Hangt af van de sector. Ik denk dat we vooral heel veel iX3s gaan zien rondrijden. Bij ons zijn er net zo 4 besteld.

De double digit fleetkorting bij de i4 en ix3 zijn nu ook verleden tijd.

Samen met de prijsstijging van november op de i4 is de auto stilletjes weer onbereikbaar geworden voor de gebruikelijke leasebudgetten.

De leaseprijs is tussen mijn bestelling en nu met bijna 150 per maand gestegen in onze leaseconfiguratie.

Hangt af van de sector. Ik denk dat we vooral heel veel iX3s gaan zien rondrijden. Bij ons zijn er net zo 4 besteld.
Bij ons waren er in december voor Kerstmis reeds 35 iX3’s besteld en ik weet dat er daar nog minstens 3 zijn bijgekomen.
De i4 edrive 40 had veel minder opties (vaste pakketten) en die is veel minder genomen, wel de snellere van de 2 maar blijkbaar boeit dat toch niet heel hard. Was ook bijna evenduur.

Als je geen HLN-plus artikel kunt lezen. De betrouwbaarheid per merk onderzocht door Test-Aankoop:
- Aziatische merken scoren het beste tussen 85 en 95 op 100
- De Europeanen scoren gemiddeld rond de 80, alleen de Italiaanse en Engelse merken doen het wat minder goed tot rond de 70 op 100
- De Amerikaan Tesla is de laatste met 60 op 100. Meer dan 3 op 10 komen niet zonder herstelling door de garantieperiode.

Clichés worden bevestigd.

De Taycan Sport Turismo komt er ook voor de "normale" motorisaties (itt eerdere berichten dat het enkel om een GTS ging). Ik zal al maar beginnen sparen voor binnen 5 jaar zeker.

Ik heb hier eens wat logo's weg ge-paint. Ziet er toch fantastisch uit, benieuwd hoeveel mensen geen idee zouden hebben welk merk ze zien en wat de prijs ongeveer is...

Lotus Emira, kostprijs rond de 100k€. Ik denk dat er vele het dubbele qua prijs zullen gokken, en denken dat het een Ferrari is.
Dacht het al. Voorbumper doet me dan eigenlijk weer aan Porsche denken, kleur is gewoon Ferrari rood
Knap ding, mogen ze hier altijd in de garage komen zetten

Ik dacht bijna onmiddellijk aan Lotus en als ik dat topic bekijk van 'raad de auto', ken ik nochtans heel weinig van auto's ;)

Ik dacht bijna onmiddellijk aan Lotus en als ik dat topic bekijk van 'raad de auto', ken ik nochtans heel weinig van auto's ;)
Idd, zag toch ook direct lotus.

Ferrari toch nog een ander kaliber. Desalniettemin mooie wagen. Zou er zelf wel geen €100k aan spenderen.

Terug
Bovenaan