Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee sorry dat trekt ook op niksDan toch liever zo'n Microlino, dat trekt tenminste nog op iets

Sinds wanneer moet kapitalisme problemen oplossen?Ik begrijp ook niet goed welk probleem dit oplost, ok je hebt iets minder parkeerruimte nodig maar de andere problemen die rijden in de stad met zich meebrengt los je daar toch niet mee op?

Omdat ge het ineens in de winkel als boodschappenkarretje kunt gebruiken?Los daarvan lijkt me dit wel 'handig' om bvb boodschappen te gaan doen als je in een stad woont.
Misschien handig als deelauto?

Wachttijd heeft met heel andere zaken te maken, dan met een plotse aanzwengeling van verkoop. En ik weet niet bij welke merken die mensen zijn geweest, maar ik moest het langste wachten op een VW. En dat was nog " maar" tot september? En ik ben bij 13 merken geweest. Wel eerlijkheidshalve er bij vermelden : Voor een normaal budget.Zal afhangen van merk/model.
Als je hier verhalen leest van wagens met anderhalf jaar wachttijd, is er voor de constructeur/importeur geen reden om kortingen/acties te voorzien. Hun orderboek zit toch al vol.
Hoe veilig kan zoiets zijn? Als er een SUV in uw gat rijdt, gaan ze enkel merken dat je er niet meer bent omdat de brievenbus vol begint te raken volgens mij...Bron: Tweakers
Opel brengt elektrische tweezitter uit in Nederland voor minder dan 10.000 euro
Het bedrijf zegt dat deze elektrisch aangedreven kruising tussen een scooter en een auto minder dan 10.000 euro gaat kosten. Het betreft een stadsvoertuig voor twee personen.
Goh, en als er een 10-tonner in uw gat rijdt, staat ge ook niet ver met uw SUV...Hoe veilig kan zoiets zijn? Als er een SUV in uw gat rijdt, gaan ze enkel merken dat je er niet meer bent omdat de brievenbus vol begint te raken volgens mij...
Niet perse veel onveiliger dan een andere wagen hoor.Hoe veilig kan zoiets zijn? Als er een SUV in uw gat rijdt, gaan ze enkel merken dat je er niet meer bent omdat de brievenbus vol begint te raken volgens mij...
Op het eerste zicht hebben ze deze keer wel de wielen gecentreerd in de wielkasten gestoken!Alfa heeft de Tonale eindelijk voorgesteld:
Officieel: Alfa Romeo Tonale zet de toon voor Alfa’s toekomst (2022)
Het is zover: Alfa Romeo heeft eindelijk het doek getrokken van zijn Tonale. De compacte SUV was misschien wel één van de meest langverwachte modellen naast de Tesla Cybertruck en Roadster, en vertegenwoordigt dan ook een belangrijke omwenteling voor de Italiaanse constructeur.autofans.be
Ik ben minder fan van de voorkant (hoewel hij ook niet echt lelijk is), maar hoe meer naar achter, hoe mooier ik hem vind. Dat interieur kan ik ook nog wel smaken.
1 van de eerste google-resultaten zegt iets over "de enige brommobiel met airbag in het stuur". Dus ik vermoed dat die wetgeving niet veel strenger zal zijn dan bij brommers...Dat is volgens mij een pak onveiliger dan een gewone auto. Ik spreek hier eerder over buikgevoel en niet vanuit kennis ter zake, maar het zou me niets verbazen mocht de wetgeving op brommobielen een stuk minder stevig zijn naar (actieve en passieve) veiligheid toe dan de wetgeving voor auto's.
Edit: een brommobiel mag voor zover ik weet op alle wegen behalve de autosnelweg rijden. Dat zou dus betekenen dat zij zich in verkeer kunnen bewegen dat 70, 90 of zelfs 120 mag.