Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat snapte ik ook niet goed. Hij liep weg en zei "dat is niet van mij" maar iets later zei hij dat hij daar niet alles weet liggen en geen andere spons vond.Ik snap er niets van. Waarom zit die dat te ontkennen ipv excuses en naar oplossingen te zoeken. Holy shit zeg.

Daar zit toch ook een serieuze vijs los als die geen rolletje speelt.Scripted? Net zoals de prins van Portugal, Jelmont I.

Is zo bij 95% van die kandidaten denk ik.M.i. is dat voer voor psychiaters![]()
Je snapt dat niet.Dat snapte ik ook niet goed. Hij liep weg en zei "dat is niet van mij" maar iets later zei hij dat hij daar niet alles weet liggen en geen andere spons vond.
Dat iemand zo dom is om een auto met een schuurspons te kuisen zou voor mij wel een gigantische afknapper zijn![]()
Ik vond Robbie zijn houding bij zijn vertrek ongepast. Je hebt een domme fout gemaakt, geef dat toe en druip niet awkward af.Je snapt dat niet.
Hoe kan je nu zo dom dom dom dom dom zijn. Ongelofelijk.
Dus uiteindelijk 2 vrouwen die een extra knecht gevonden hebben. Mooi zo.
De afwijzing van Anthony was wel uberpijnlijk.
. Had de vibe goed gezeten open je gezellig een flesje.
.Robbie kwam er slecht uit inderdaad. Bitter. Boos.Ik vond Robbie zijn houding bij zijn vertrek ongepast. Je hebt een domme fout gemaakt, geef dat toe en druip niet awkward af.
Geen van beide koppels zijn nog samen. Pascal heeft Erika geblokkeerd nadat ze hem een kus op de wang gaf ipv op de mond. Bijzondere, koppige man blijkbaar.Ben wel benieuwd of de koppels nog samen zijn.
Vanaf maandag wordt het vorige seizoen van NL uitgezonden op vtm2.Heerlijk, dank Willy voor de thread, anders was ik nooit beginnen kijken.
Het zwarte gat nu... Heb wat afleveringen van seizoen 1 gekekeken, is niet dezelfde vibe.
De hollandse kan ik nergens vinden, helaas

Idd totaal andere vibe, wel enorm zitten lachen met Maurice. Zonder hem was het echt wel sfeerloze bedoening.Heerlijk, dank Willy voor de thread, anders was ik nooit beginnen kijken.
Het zwarte gat nu... Heb wat afleveringen van seizoen 1 gekekeken, is niet dezelfde vibe.
De hollandse kan ik nergens vinden, helaas
Vanaf maandag wordt het vorige seizoen van NL uitgezonden op vtm2.
Valt dat op 1 of andere manier te bekijken vanuit BE?Let op de Nederlanders zijn al 1 serie verder.
Wat we te zien gaan krijgen is de 2023 editie.
We moeten vooral letten op "tantramannetje" Walter aka de befkoning. En Petri de bitch.
Hier zijn de kandidaten:
![]()
Dit zijn de acht definitieve kandidaten van B&B Vol Liefde 2023
Art Rooijakkers ging eind vorig jaar op bezoek bij elf bed & breakfast-eigenaren die stuk voor stuk zaten te smachten om wat romantiek. Voor acht van hen is er goed nieuws. Hun romantische zoektocht is te zien in B&B Vol Liefde 2023.www.tvgids.nl
Komt op VTM, 's middags.Valt dat op 1 of andere manier te bekijken vanuit BE?
Ik heb nog maar 14 afleveringen gezien, dus misschien verandert mijn perceptie nog sterk, maar tot nu toe snap ik niet hoe je dit kan zeggen.Bij die mannen heb ik nog de indruk dat ze echt wel een partner zoeken.
Maar bij die vrouwen lijkt het wel of ze enkel op zoek zijn naar goedkope werkkrachten om hun klusjes op te knappen.