B&B Zoekt Lief 2025

famtam

Well-known member
Niet zo'n daverende hit als de Hollandse versie maar toch zeer goede tv.
Geen Jelmont maar wel een maagd van 59 jaar.

RL8RkNU.jpeg

Die griet in Corsica die een avontuurlijke type zoekt die al wat van de wereld gezien heeft vraagt aan haar eerste logé wat hij voor avontuurlijks al gedaan heeft in zijn leven.
“Ben ooit voor mijn eerste lief naar Boom verhuisd” 🤣🤣🤣🤣

Ja man al die vrouwen willen zelfstandige vrijgevochten avonturiers die hun zaakjes goed op orde hebben maar welke vent van dat profiel gaat daar op afkomen. T zijn er allemaal die niet weten wat ze willen of denken dat ze een verre droom die ze ooit eens zelf hadden waar gaan kunnen maken.

Die van Mexico woont ondertussen in Dubai. Had wel te kiezen uit 2 knappe dames.

Moest wel lachen met die wat bij Jet zit, die Limburger die nota bene uit een marginale regio komt (Tongeren). Als medelimburger moeten we sws low profile blijven imo :unsure:

Andere man: ik ben een echte West-Vlaming
Die man: daar kunt ge ook niks aandoen.

De toon was gezet.

Ze zijn weer daar met hun geniale sound edits. Vorig seizoen de gong bij Erika, dit seizoen iedere keer Freddy achter zijn keyboard kruipt een pianonoot alsof hij zogezegd met zijn buik de keyboard raakt.

Ze zijn weer daar met hun geniale sound edits. Vorig seizoen de gong bij Erika, dit seizoen iedere keer Freddy achter zijn keyboard kruipt een pianonoot alsof hij zogezegd met zijn buik de keyboard raakt.
Hahaha, ik heb mij daar ook kapot mee gelachen. Heerlijk, bij elke passage aan dat keyboard opnieuw en opnieuw.

Die eerste man in Costa Rica, die zijn stem is toch net Peter Van Asbroeck.
Op Corsica bedoel je. Ik dacht net hetzelfde!
Heerlijk sound-edit gisteren ook weer in Frankrijk. De luidende klokken elke gezichtsuitdrukking.
Zalige crinche tv toch. 😂

Ben ik de enige die de kriebels krijgt van die Kurt in Argentinië?
Brrrr, die mens is zo vol van zichzelf!
Het begint bij zijn B&B madam ook wel wat te komen. Denk dat haar kriebels ook meer en meer aan het omslaan zijn naar die van het niet romantische soort.

Ik zit nog een paar afleveringen achter, maar ik vind Vincent en Kurt in Frankrijk wel een schattig duo samen. Ik hoop dat er toch een romantische vonk overslaat tussen die 2!

Daar in Argentinië valt vooral op dat daar vier mannen van rond de 60 rondlopen die op pensioen zijn. Vakantie op kosten van de belastingbetaler...

Er is nog werk voor Bart de Wever!!

Terug
Bovenaan