Basketbal: USA on top of stunt van Belgian Cats bij de vrouwen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
De eerste echte negatieve verrassing wat betreft Belgische prestatie op deze spelen, lijkt me?

Serieuze domper inderdaad. Tweede ronde wordt dan al heel moeilijk zelfs, niet?
2 beste 3es gaan ook door maar als je 3e eindigt mag je meteen tegen een topper id kwartfinale.
Duitsland was normaal het zwakke zusje.

Ik ken niet veel van de sport, maar hoe belachelijk zijn die time-outs? Nog 23s te spelen en het staat 81-69, waarom zou je in godsnaam nog een time-out aanvragen? Voelt voor mij beetje aan als nog wisselen in blessure tijd bij het voetbal.

Ik ken niet veel van de sport, maar hoe belachelijk zijn die time-outs? Nog 23s te spelen en het staat 81-69, waarom zou je in godsnaam nog een time-out aanvragen? Voelt voor mij beetje aan als nog wisselen in blessure tijd bij het voetbal.
Punten konden belangrijk zijn om door te gaan naar volgende ronde

Ze gaan moeten stunten tegen USA nu. Of met veel overschot winnen van Japan, en hopen dat Japan wint van Duitsland. Hopelijk kunnen ze zich herpakken.

De USA vrouwen tegen Japan was zoals verwacht een walkover. Soms lachwekkend om te zien hoe groot het verschil in lengte alleen al is. Het niveauverschil tussen de USA en de rest is bij de vrouwen toch nog een pak groter dan bij de mannen.

Misschien wel, maar we zijn dan ook Europees kampioen. Het uitvallen van Allemand is gewoon een serieuze aderlating. Toplanden kunnen dat opvangen zonder veel kwaliteitsverlies, België niet. En als je dan nog een gelijk een slappe vod aan die wedstrijd begint dan loopt het snel uit de hand.

Europese titel vorige olympische spelen op zucht van finaleplek.

Niet echt te veel opgehemeld denk ik gewoon echt is een non match op een zeer belangrijk moment.

Zie ze wel revanche pakken tegen Japan en dan is er nog (een kleine) kans op groepsfase overleven.

Of natuurlijk stunten tegen de VS maar dat wordt lastig... . Zit wel in t stadion dan dus hoop op beter dan tegen Duitsland.

Europese titel vorige olympische spelen op zucht van finaleplek.

Niet echt te veel opgehemeld denk ik gewoon echt is een non match op een zeer belangrijk moment.

Zie ze wel revanche pakken tegen Japan en dan is er nog (een kleine) kans op groepsfase overleven.

Of natuurlijk stunten tegen de VS maar dat wordt lastig... . Zit wel in t stadion dan dus hoop op beter dan tegen Duitsland.
Succes de VS heeft al niet meer verloren op de Olympische spelen sinds 1992.

Ref met een cadeautje voor de Fransen, onwaarschijnlijk dat je daar een ‘and one’ geeft..

Ik heb een Rode Duivels gevoel bij de Belgian Cats. Iets te veel opgehemeld in de pers misschien?

In dit geval niet, ze zijn al eventjes echt goed en hebben echt de kerst op de taart gezet op het europees kampioenschap (de RD haalden zelfs geen finale). Ze verloren in februari van de USA op de laatste play en wonnen tegen jan en alleman naar het aanloop naar dit tornooi.
Dit was eigenlijk voor Duitsland echt een stunt van formaat en zwaar balen voor de Cats.

Weet niet hoe het zit in het basketbal, maar kan er op zo'n belangrijk moment geen video bekeken worden?
Denk dat elk team, hockeygewijs, één keer een review kan aanvragen en die kan kwijtspelen indien ze het mis hebben.

Ook nu weer dramatische refs, lijkt me voorlopig een constante dit toernooi.

Denk dat elk team, hockeygewijs, één keer een review kan aanvragen en die kan kwijtspelen indien ze het mis hebben.

Ook nu weer dramatische refs, lijkt me voorlopig een constante dit toernooi.
Enkel de onsportieve was niet correct in mijn ogen. Voor de rest is het vooral Team USA die zwak acteren deze match. Met Curry als exponent daarvan.

Terug
Bovenaan