RiCOManiaC
Well-known member
Dit is echt wel een slechte match van de Cats... Doodzonde..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 beste 3es gaan ook door maar als je 3e eindigt mag je meteen tegen een topper id kwartfinale.De eerste echte negatieve verrassing wat betreft Belgische prestatie op deze spelen, lijkt me?
Serieuze domper inderdaad. Tweede ronde wordt dan al heel moeilijk zelfs, niet?
Punten konden belangrijk zijn om door te gaan naar volgende rondeIk ken niet veel van de sport, maar hoe belachelijk zijn die time-outs? Nog 23s te spelen en het staat 81-69, waarom zou je in godsnaam nog een time-out aanvragen? Voelt voor mij beetje aan als nog wisselen in blessure tijd bij het voetbal.
Succes de VS heeft al niet meer verloren op de Olympische spelen sinds 1992.Europese titel vorige olympische spelen op zucht van finaleplek.
Niet echt te veel opgehemeld denk ik gewoon echt is een non match op een zeer belangrijk moment.
Zie ze wel revanche pakken tegen Japan en dan is er nog (een kleine) kans op groepsfase overleven.
Of natuurlijk stunten tegen de VS maar dat wordt lastig... . Zit wel in t stadion dan dus hoop op beter dan tegen Duitsland.
Ik heb een Rode Duivels gevoel bij de Belgian Cats. Iets te veel opgehemeld in de pers misschien?
Weet niet hoe het zit in het basketbal, maar kan er op zo'n belangrijk moment geen video bekeken worden?Ref met een cadeautje voor de Fransen, onwaarschijnlijk dat je daar een ‘and one’ geeft..
Denk dat elk team, hockeygewijs, één keer een review kan aanvragen en die kan kwijtspelen indien ze het mis hebben.Weet niet hoe het zit in het basketbal, maar kan er op zo'n belangrijk moment geen video bekeken worden?
Fiba rules ook gewoon veel onnozeler dan in de NBA.Denk dat elk team, hockeygewijs, één keer een review kan aanvragen en die kan kwijtspelen indien ze het mis hebben.
Ook nu weer dramatische refs, lijkt me voorlopig een constante dit toernooi.
Enkel de onsportieve was niet correct in mijn ogen. Voor de rest is het vooral Team USA die zwak acteren deze match. Met Curry als exponent daarvan.Denk dat elk team, hockeygewijs, één keer een review kan aanvragen en die kan kwijtspelen indien ze het mis hebben.
Ook nu weer dramatische refs, lijkt me voorlopig een constante dit toernooi.
Wat is er onnozeler?Fiba rules ook gewoon veel onnozeler dan in de NBA.