Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet zeggen dat ik vorige wedstrijden in de zaal ook wel eens mis was. Volgens mij ligt dat aan witte lijnen op een licht veld. (Kan toch niet dat ik gewoon slecht kijk.Vandegoor die nog altijd niet doorheeft dat die tweede 'driepunter' van Vanloo er geen was
Vanloo zie ik trouwens wel graag spelen. Die pass daarstraks![]()
)Op bepaald moment kochten de oliestaten ook kenianen etc en toen was er regel ingevoerd dat je minimaal 4j de nationaliteit moest hebbenDie Amerikaanse doet ons dood. Blijft gigantisch belachelijk dat men zomaar Amerikaanse spelers mag kopen.

Hoezo kan dat eigenlijk?Blijf toch belachelijk dat je inderdaad gewoon een Amerikaanse kan laten meedoen. Alé zit daar nu een bankzitter alles te vertalen voor haar bij de time-out. Komt toch niet serieus over dit.
Hoezo kan dat eigenlijk?
Ik vond het al vreemd dat ik niks over een eventuele Spaanse ouder vond en ze heeft ook niet eens in Spanje gespeeld.
Heb het net even opgezocht:Hoezo kan dat eigenlijk?
Ik vond het al vreemd dat ik niks over een eventuele Spaanse ouder vond en ze heeft ook niet eens in Spanje gespeeld.
Dus je kan zomaar een passpoort krijgen als het land in kwestie het zelf aan je komt vragen?Heb het net even opgezocht:
Not for the United States, the country so deep in women’s talent that the Americans could fill a starting unit from their bench. Gustafson made her Olympic debut Sunday scoring a team-high 29 points to help Spain, the world’s fourth-ranked team, rally and beat China 90-89 in overtime to open women’s group play.
“It’s overwhelming,” a jubilant Gustafson said.
With countries allowed to add a naturalized citizen to their Olympic rosters, Spain reached out to Gustafson’s agent after seeing her play in Europe. Asked if she wanted a passport, Gustafson said yes.
Redelijk belachelijk dus inderdaad. Zou toch een bepaalde regel moeten inzitten dat je minsten x aantal tijd genaturaliseerd moet zijn of ten minste x aantal wedstrijden al gespeeld moet hebben.

Toch hetzelfde verhaal als Embiid denk ik?Dus je kan zomaar een passpoort krijgen als het land in kwestie het zelf aan je komt vragen?![]()