Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En springen, blijven springen, ja nog eens keer, zeer goed met die hands up in the airVandegoor hoort daar inderdaad niet. Echt heel irritant hoe beperkt of fout zijn kennis is.
Voila niks overroepen, spelen toch al heel wat jaren goed en op een zeer zeldzame match tegen Duitsland na gewoon genieten om naar te kijken.Europese titel vorige olympische spelen op zucht van finaleplek.
Niet echt te veel opgehemeld denk ik gewoon echt is een non match op een zeer belangrijk moment.
Zie ze wel revanche pakken tegen Japan en dan is er nog (een kleine) kans op groepsfase overleven.
Of natuurlijk stunten tegen de VS maar dat wordt lastig... . Zit wel in t stadion dan dus hoop op beter dan tegen Duitsland.
.Ik moest daarstraks bijna luid op lachen toen hij begon uit te leggen wat een time violation isMss redemption tegen Duitsland, wie weet. Hopelijk valt Becky haar kwetsuur mee, heb het niet zien gebeuren (3e kwart pas ingepikt).
Vandegoor hoort daar inderdaad niet. Echt heel irritant hoe beperkt of fout zijn kennis is.

Ik moest daarstraks bijna luid op lachen toen hij begon uit te leggen wat een time violation is![]()

Moeten ze inderdaad gewoon iets aan doen. In het handbal was er enkele jaren geleden WK in Qatar en het thuisland werd zomaar tweede (gelukkig niet gewonnen) omdat ze de jaren ervoor allemaal goede Europese spelers binnengehaald hadden. Sindsdien zijn de regels daar aangescherpt, vermoed dat ze dit hier op termijn ook wel zullen doen.Redelijk belachelijk dus inderdaad. Zou toch een bepaalde regel moeten inzitten dat je minsten x aantal tijd genaturaliseerd moet zijn of ten minste x aantal wedstrijden al gespeeld moet hebben.