Basketbal: USA on top of stunt van Belgian Cats bij de vrouwen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Refs met paar soft calls in 4th Q voor USA en Servië mist 2 of 3 open 3 punters. Ik vind toch maar weinig bezieling in Team USA zitten. Waarom Tatum nooit mag spelen is mij een raadsel, ze waren op bepaalde momenten echt aan het sucken.

Wat een topmatch vooral!
Echt zonde voor Servië maar eigenlijk zou dit de USA nooit mogen overkomen met zo'n sterrenteam.

Jokic blijft toch een genot om bezig te zien.

Kantelpunt was de vierde fout van Jokic. Defensief en offensief werd het plots minder.

De VS heeft zeker geen calls tegen gehad. Ze begrijpen gewoon het verschil tussen NBA en FIBA weer niet altijd.

Embiid die uitgefloten werd vind ik dan weer netjes gedaan van het Franse publiek. Wat een rotvent.

Echt wel epic match gezien ! Toch eigenlijk ook wel een geweldige sport om naar te kijken. Jammer dat Servië het liet liggen toen het crunch time werd.. had ergens wel een blamage willen zien voor de USA :p

Bizar dat iedereen dit hier een topmatch vond. Al ligt dat er mss wel aan dat jullie allemaal voor Servië waren.

Vond het maar een matige partij met veel teveel driepunters en driepuntpogingen.

Toch blij met een affiche USA - France, al had ik daar toch ook liever Canada gezien dan Frankrijk.

Coaching van Ker wel heel bizar deze spelen.

Ik volg de NBA maar op zeer verre afstand, maar had de indruk dat vooral de 'oudjes' de USA er gisteren hebben doorgesleurd: Le Bron, Durant en Curry? Zijn er geen jonge nieuwe, frisse Amerikaanse sterren aan het firmament?

Ik volg de NBA maar op zeer verre afstand, maar had de indruk dat vooral de 'oudjes' de USA er gisteren hebben doorgesleurd: Le Bron, Durant en Curry? Zijn er geen jonge nieuwe, frisse Amerikaanse sterren aan het firmament?
Die hebben geen goesting om zich mogelijks te blesseren en hun NBA carriere te hypothekeren. Die andere hebben al een hoop geld ( ik bedoel gewonnen) en willen nu iets voor de eer. En ze hebben waarschijnlijk ook nog niet de gravitas om te eisen dat ze naar de OS gaan, dus teams gaan een jong talent niet laten gaan

Idd, Team USA mag dankbaar zijn dat Curry zijn 3pt goed gekalibreerd was in de eerste helft en dat Durant eindelijk loskwam in het 4e kwart… indien niet was dit anders afgelopen….

Die hebben geen goesting om zich mogelijks te blesseren en hun NBA carriere te hypothekeren. Die andere hebben al een hoop geld ( ik bedoel gewonnen) en willen nu iets voor de eer. En ze hebben waarschijnlijk ook nog niet de gravitas om te eisen dat ze naar de OS gaan, dus teams gaan een jong talent niet laten gaan
Alle toppers zijn aanwezig bij de USA - ook jongere spelers zoals Edwards, Booker, Bam, Tatum en Haliburton zijn er gewoon bij. Ik zie niet in welke andere jongere spelers een LeBron, Curry of KD uit de selectie kan houden. Beter als dit wordt het niet hoor voor Team USA.

Alle toppers zijn aanwezig bij de USA - ook jongere spelers zoals Edwards, Booker, Bam, Tatum en Haliburton zijn er gewoon bij. Ik zie niet in welke andere jongere spelers een LeBron, Curry of KD uit de selectie kan houden. Beter als dit wordt het niet hoor voor Team USA.
De enige waar ik aan denk om uit de selectie te houden is Haliburton, maar die is gisteren zelfs niet van de bank gekomen dus niet echt van invloed.
Je zou in zijn plaats Maxey of Brunson kunnen meenemen...

De enige waar ik aan denk om uit de selectie te houden is Haliburton, maar die is gisteren zelfs niet van de bank gekomen dus niet echt van invloed.
Je zou in zijn plaats Maxey of Brunson kunnen meenemen...
Op zich zijn dat maar details. Maxey en Brunson zullen sowieso in de toekomst deel uitmaken van Team USA richting de volgende OS. Maar doen alsof dat de jonge spelers niet mee willen/mogen van hun club ipv de oudjes is gewoon incorrect. Er zijn gewoon geen andere spelers van het niveau Curry, KD en co. Of ze nu oud zijn of niet. Iedereen stond te springen om mee te gaan toen LeBron zijn ambities uitsprak voor deze OS.

Trouwens spelen ze maar 40minuten, die mannen zijn wel wat meer gewoon met 48min wedstrijden in de NBA.

Het zou wel leuk zijn voor de sport dat de andere landen buiten de USA zich verder blijven ontwikkelen. Zo van de close games als gisteren zijn 100 keer leuker dan de zoveelste 20pts rout van de Amerikanen.

Terug
Bovenaan