PBR Streetgang
Well-known member
Dat kan niet want die zit in Mauro zijn gatDie eerste is een pijnlijke. Satan zit ergens verstopt in die randomizer.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan niet want die zit in Mauro zijn gatDie eerste is een pijnlijke. Satan zit ergens verstopt in die randomizer.

Vaak denk ik dat jij altijd hetzelfde criterium gebruikt om te stemmen. Klopt dit:Rolling Stones - (I Can't Get No) Satisfaction - 1
Neil Young - Cinnamon Girl - 0
Dat het beide nogal gitaargedreven nummers zijn maakt het makkelijker om te vergelijken. En dan vind ik Jagger vocaal beter, de riff van Satisfaction veel beter en ook de rest gewoon beter als Cinnamon Girl. Neil Young moet het voor mij van zijn lange nummers met episch gitaarwerk hebben en dan schiet deze letterlijk en figuurlijk tekort.
Bob Dylan ja met de uitzondering van "I got you babe" daar had ik Bob gesteund (dik tegen men goesting maar goed gaat niet nodig zijn).Vaak denk ik dat jij altijd hetzelfde criterium gebruikt om te stemmen. Klopt dit:

Nope gewoon de 5 van Creeping Death overgenomen dus 5-7Volgens mij heeft @Sir.Killalot aan beide een stem gegeven?
Rolling Stones - (I Can't Get No) Satisfaction - 4
Neil Young - Cinnamon Girl - 7