Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe ge The Beatles zagerig kunt vinden en Bob Dylan niet is iets dat ik niet snapThe Beatles - While My Guitar Gently Weeps - 2
Roy Orbison - In Dreams - 3
Zoals wel vaker bij The Beatles klinkt het instrumentaal geweldig, maar de zang heeft me nooit echt iets gedaan. Ik vind The Beatles daardoor vaak wat zagerig klinken, al blijft dit een sterk nummer. Orbison resoneert dan beter bij mij, al klinkt In Dreams eerder 50's dan 60's.
Right back at yaHoe ge The Beatles zagerig kunt vinden en Bob Dylan niet is iets dat ik niet snap

Klein weetje: You Got It heeft hij maar 1 keer live kunnen spelen en dat was in het SportpaleisIn Dreams is zeker niet slecht maar Orbison heeft gewoon betere nummers imo.
Zeg nu nog eens wie de beste van de twee isOn opening night, the audience reacted intensely toward Orbison's ballads, as he finished with "In Dreams". Philip Norman, a Beatles biographer, later wrote "As Orbison performed, chinless and tragic, the Beatles stood in the wings, wondering how they would dare to follow him". After demanding Orbison play for double the time he was scheduled, the audience then screamed for a fifteenth encore, which Lennon and Paul McCartney refused to allow. The two held Orbison back from returning to the stage.
.De blauwe en de rode zijn compilaties voor strijkende huisvrouwenHoe ge The Beatles zagerig kunt vinden en Bob Dylan niet is iets dat ik niet snap
De Witte nietDe blauwe en de rode zijn compilaties voor strijkende huisvrouwen
Well, dan moet je over een paar weken gewoon opnieuw stemmen voor deze clash.The Beatles - While My Guitar Gently Weeps - 8
Roy Orbison - In Dreams - 6
Moeilijk. Ik hou van de sfeerschepping van Roy Orbisons muziek en de link met Blue Velvet geeft dit nummer nog wat extra panache. Dat van The Beatles vind ik één van hun sterkere nummers en is zoals al aangehaald zeer compleet.
Met mijn stem hoop ik een ex aequo uit de brand te slepen.

Er kan dan toch worden gemengd? De Stones en de Shangri-las was ook een tie.Well, dan moet je over een paar weken gewoon opnieuw stemmen voor deze clash.![]()
Prince is trouwens fenomenaal in de Rock & Roll Hall of Fame tribuut, vanaf 3m30.
)