Battle Royale: the 1970's - kwartfinales

Derrol Adams - The Sky - 2
Funkadelic - Maggot Brain - 1

Is die banjo megasaai? Absoluut. Maar het is een nummer. Maggot Brain is een intro en vind ik niks aan als nummer op zich, zou wel beter werken in de context van een album.

Funkadelic - Maggot Brain - 5

The Sky is een leuk nummer maar staat toch een beetje vreemd tussen al die kleppers hier vind ik :unsure:

Funkadelic - Maggot Brain - 7

The Sky is een zeker een charmant nummer met die stem en dat banjo-getokkel, maar laten we eerlijk zijn, de enige reden dat dit nummer zo ver is geraakt is voornamelijk omdat het geluk heeft gehad met zijn tegenstanders.

Funkadelic - Maggot Brain - 9

The Sky is imo een sterk nummer, Williams heeft een heel warme en mooie stem maar ik treedt @Obi-Jan wel bij: als die wat meer tegenstand heeft gehad, had die er al uit gelegen.

Funkadelic - Maggot Brain - 10

Hats off to Derrol om het zo ver te schoppen, en ik vind het zeer fijn om te zien dat zijn stem, woorden en muziek (ok ok, getokkel tis goe) nog steeds mensen weet te raken. Ik ben het niet helemaal eens dat die enkel in battles tegen mindere tegenstanders heeft gestaan, laten we niet de eerste ronde vergeten waar die Kate fucking Bush eruit geschopt heeft...

Maar de tijd is nu wel gekomen voor mij om op de tegenstander te stemmen want motherfucking Maggot Brain.

Niet de eerste keer dat we hier door de bomen het bush niet meer zien
undefined - Imgur.gif

toch opvallend hoe dat de battle eergisteren meer als 20 stemmen haalde, en die van gisteren maar 13 :unsure:

Ga je weer muntje gooien voor de eerste?

Terug
Bovenaan