Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Ik ben akkoord vanaf Kid A dus in de 00’s gaan we elkaar toch eens vinden.Ah Radiohead, nog zo'n zaaddodend saaie band.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben akkoord vanaf Kid A dus in de 00’s gaan we elkaar toch eens vinden.Ah Radiohead, nog zo'n zaaddodend saaie band.
Bij Metallica waren er ook zo een angsten, remember? Al die paniek voor een bepaalde band die dan gaat domineren is nog geen enkele keer uitgekomen, zal nu ook niet zijnBen ik ook voor. Anders worden dat halve finales met Creep - Street Spirit - Paranoid Android - Let Down.
Dat zou teveel van het goede zijn, want een decennium later zit je terug met vier Radiohead-nummers in de halve finales.
Life is plastic, it’s fantastic !Geen platte pop in de 90s plz, het was in deze br al op het randje soms![]()
Nee, dan is het wachten tot september.Kunnen we nog rondgeraken voor juli en augustus? In de zomer gaat iedereen dat weer vergeten denk ik, was met de 60’s ook zo
Wel, er was geen Prince in deze 80s BR dus dat kan zeker gebeuren.Ik zou graag nog een Battle Royale doen met nummers waarvan je denkt dat bijna niemand anders ze kent.
Muziek ontdekken (zowel tijdens de Battle Royale en ervoor tijdens de selectie) blijft toch veruit het leukste aspect voor mij.
En dan nog een hot take voor de 90's: geen Radiohead bij de 64 nummers.
Ngl, die krijgt wel mijn stem!Life is plastic, it’s fantastic !
Da's te lang wachten. Ik kijk wel uit naar de nineties.Nee, dan is het wachten tot september.
Ah Radiohead, nog zo'n zaaddodend saaie band.
Ngl, die krijgt wel mijn stem!
Ik heb altijd gedacht dat we, in plaats van geld te investeren in onnozelheden als justitie of een eerlijke rechtsgang, de maatschappij veel efficiënter zouden kunnen beschermen door gewoon iedereen die Radiohead niet snapt op te sluiten.Ah Radiohead, nog zo'n zaaddodend saaie band.
To be fair, er zijn redelijk wat (nostalgische) topnummers in de '90.Geen platte pop in de 90s plz, het was in deze br al op het randje soms![]()
Ik ook. September is nog veel te lang wachten.Da's te lang wachten. Ik kijk wel uit naar de nineties.
1 nummer?Ik ook. September is nog veel te lang wachten.
Kunnen we morgen (of in de loop van volgende week) niet gewoon starten met ca. 1 nominatie per persoon voor de 90s en een battle met 32 nummers? Die is dan idealiter klaar net voor de zomervakantie.
In september opnieuw een 90s battle met 32 nummers enn op het einde de 2 winnaars als grote finale?
Zo moeten we geen 4 maanden wachten.
Nuja, met 64 nummers en doorlopen in de zomer is ook goed voor mij hoor