Battle Royale: the 1980's - dé finaleweek!

Het is allicht omdat ik opgegroeid ben in de 90's (en 00's), maar waar ik van de voorgaande decennia toch naar een beperkter repertoire aan bands en genres luister, is dat vanaf de 90's veel, veel uitgebreider, diverser en eclectisch.

Het was moeilijk om in de vorige decennia nummers te nomineren, maar daar had ik wel op voorhand heel duidelijke kanshebbers voor ogen. Vanaf de 90's heb ik veel minder bands die er echt bovenuit springen.

Het is allicht omdat ik opgegroeid ben in de 90's (en 00's), maar waar ik van de voorgaande decennia toch naar een beperkter repertoire aan bands en genres luister, is dat vanaf de 90's veel, veel uitgebreider, diverser en eclectisch.

Het was moeilijk om in de vorige decennia nummers te nomineren, maar daar had ik wel op voorhand heel duidelijke kanshebbers voor ogen. Vanaf de 90's heb ik veel minder bands die er echt bovenuit springen.
de 90's waren de jaren van 8 tot 18 bij mij. In die periode is mijn voorkeur meer dan eens veranderd, maar waar er ook nummers zijn die pas later heb ontdekt die vanuit die periode komt. Ik zie eerder met het dilemma dat er te veel nummers zijn die ik in die lijst van 64 wilt zien en het maakt mij eigenlijk niet uit of ik ze nomineer.

Ben er wel nog niet uit of ik mijn eigen ga blijven voorhouden om, indien er 2 nominaties gaan zijn, voor een Belgisch nummer ga gaan.

De jaren 00 waren voor mij vooral de jaren dat ik naar optredens kon gaan kijken, waardoor er veel lokale bands zijn waar ik toen veel heb naar geluisterd. Maar ook de jaren van muzikaal hokjes denken ben ontgroeid en er ook iets anders dan gitaren goed kon zijn.

90’s liggen de artiesten al vast, nummers nog twijfel
Gaan het weer 2 nummers van Metallica zijn?

669070289_1440095621248014_7821940979429069569_n.jpg

Laatst bewerkt:
Ik heb hier de finaleweek helemaal gemist maar net wel gezien dat Sonic Youth technisch bekeken geen enkele battle verloren heeft dus voor mij is dat ook een winnaar. :coolbrows:

Deze maandag beginnen met de nominaties van de 90s dan? 😇

Kwestie van de komende weken niet meer 10 keer van gedacht te veranderen voor mijn nominatie(s)

Terug
Bovenaan