Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
En dan na de zomer de andere rondes of?Of 64 nummers en we doen enkel de eerste ronde.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan na de zomer de andere rondes of?Of 64 nummers en we doen enkel de eerste ronde.
Doe keer normaal en log eens allemaal ook tijdens de vakantie in voor uw dagelijkse BG-fix.
Perfect doenbaar op de porseleinen troon in Costa Rica of tijdens het aanschuiven voor een ijsje in Amalfi of tijdens de show van Bollo in Landal te Zeeland.Doe keer normaal en log eens allemaal ook tijdens de vakantie in voor uw dagelijkse BG-fix.
de 90's waren de jaren van 8 tot 18 bij mij. In die periode is mijn voorkeur meer dan eens veranderd, maar waar er ook nummers zijn die pas later heb ontdekt die vanuit die periode komt. Ik zie eerder met het dilemma dat er te veel nummers zijn die ik in die lijst van 64 wilt zien en het maakt mij eigenlijk niet uit of ik ze nomineer.Het is allicht omdat ik opgegroeid ben in de 90's (en 00's), maar waar ik van de voorgaande decennia toch naar een beperkter repertoire aan bands en genres luister, is dat vanaf de 90's veel, veel uitgebreider, diverser en eclectisch.
Het was moeilijk om in de vorige decennia nummers te nomineren, maar daar had ik wel op voorhand heel duidelijke kanshebbers voor ogen. Vanaf de 90's heb ik veel minder bands die er echt bovenuit springen.
Gaan het weer 2 nummers van Metallica zijn?90’s liggen de artiesten al vast, nummers nog twijfel
Ja want artiesten wijst op 1 artiest?

Clouseau en Backstreet Boys?Ja want artiesten wijst op 1 artiest?
![]()
Is mayhem al 90’s?Ik denk zelfs hipsterpunten te scoren met mijn nominatie, dat doet het hier altijd goed met die muzikale snobs.
BijnaClouseau en Backstreet Boys?
Jules, altijd onvoorspelbaar.
Mijn 90s nominaties verlopen zeer moeizaam, genoeg goede grijsgedraaide nummers maar voorlopig geen echte parels op mijn radar.
dEUS en Noordkaap?Bijna
So closedEUS en Noordkaap?

Ik hoop van welDeze maandag beginnen met de nominaties van de 90s dan?