Battle Royale: the 1980's - Round 1 - T-T-T-TIE BREAK! (p56)

Killing Joke - Love Like Blood 13
The Smiths - I know it's over 1
q7r4jf8x23fg1.gif

Killing Joke - Love Like Blood 14

The Smiths verdienen dit eigenlijk niet maar ze hebben imo zo veel betere nummers die genomineerd hadden kunnen worden. In dit geval is Killing Joke veel leuker om te luisteren.

Killing Joke - Love Like Blood 18

Puur om Jules te ergeren omdat wissen echt niet ok is. :unsure:

En omdat het een beter nummer is.

Killing Joke - Love Like Blood 19

Toepasselijke titels. The Smiths apprecieër ik enkel en alleen al voor de geweldige sample waar de heer Aaron Funk ons recent nog een episch nummer heeft van gemaakt. En wegens blijkbaar een grote inspiratie te zijn voor Owen Ashford' zijne one man band dat ik voor de langste tijd blijkbaar verkeerd satirisch heb geïnterpreteerd, Casiotone For The Painfully Alone. Gebeurt wel meer. Hier vermoedelijk enkel gekend door @Yulquen @FlyingHorseman en @clercqie

Laatst bewerkt:
Killing Joke - Love Like Blood 20

Eighties van Killing Joke stond op mijn lijst, maar dit is ook geen slecht nummer. The Smiths vind ik best een genietbare band - ook al is de leadzanger een eikel maar dat maakt niet uit want eikels kunnen best goede muziek maken - maar er zijn toch nummers die hun unieke sound een pak beter in de verf zetten. How Soon Is Now? was mijn eerste kennismaking, dankzij de serie Charmed. Jarenlang niet geweten dat dat nummer van The Smiths was tot iemand me hen leerde kennen.

Terug
Bovenaan