Battle Royale: the 1980's - Round 1 - T-T-T-TIE BREAK! (p56)

nog genoeg kansen voor Metallica inderdaad.
in de 90s battle Nothing Else Matters uiteraard (gaat in de eerste ronde eruit wegens "overplayed")
in de 00s battle Frantic tic tic TOC (gaat in de eerste ronde eruit wegens vuilnisbakdrum)
in de 10s battle I AM THE TABLE van het fantastische Lulu (gaat sowieso de finale halen)
:unsure:

nog genoeg kansen voor Metallica inderdaad.
in de 90s battle Nothing Else Matters uiteraard (gaat in de eerste ronde eruit wegens "overplayed")
in de 00s battle Frantic tic tic TOC (gaat in de eerste ronde eruit wegens vuilnisbakdrum)
in de 10s battle I AM THE TABLE van het fantastische Lulu (gaat sowieso de finale halen)
:unsure:
Awel ja dat is het ding hier: neem de hits van iemand en tis “overplayed” neem de deep cuts en tis “niet memorabel genoeg”. Weet wat dat ge wilt!

Of ik heb het op Joe FM gehoord dus moet het wel slecht zijn.

Ge moet muziek goed vinden omdat ge het graag hoort of het goed ineen steekt, niet omdat ge het regelmatig hoort, te weinig hoort of op de verkeerde zender hoort

Of ik heb het op Joe FM gehoord dus moet het wel slecht zijn.

Ge moet muziek goed vinden omdat ge het graag hoort of het goed ineen steekt, niet omdat ge het regelmatig hoort, te weinig hoort of op de verkeerde zender hoort
blijkbaar geen 90's kid dan met de subgroepen met bijhorende muziek en kledij.

muziek goed vinden omdat ge het graag hoort! waar halen ze het. Ge zijt een metal man, ne Johnny, ne alternatieve, ne skater, en ge gedraagt er u naar.

En dan kwam The Prodigy, of HipHop groepen en we wisten het allemaal niet goed meer, want zowel de Johnny's als de alternatieven wouden die artiesten claimen.

Ik weet al niet meer wat de tegenstander was, maar ik geloof dat ik niet voor Dead Moon heb gestemd deze ronde. Ben nu naar het album Unknown Passage aan het luisteren en goddamn dees is goeie shit. Wat een ontdekking, dak aan de nominator.

Terug
Bovenaan