Battle Royale: the 1980's - round 2

Dire Straits – Brothers In Arms - 8
Hüsker Dü – Divide And Conquer - 8

Heerlijk somber. Een en al hart, ziel, en rock.

Onvoorstelbaar dat dat pump up the jam nummer nog een ronde verder gaat :laugh:

giphy.gif

Dire Straits – Brothers In Arms - 3
Hüsker Dü – Divide And Conquer - 3

Onvoorstelbaar dat dat pump up the jam nummer nog een ronde verder gaat :laugh:
Nog een extraatje

Nr1 hit In US charts, idem nr 1 Album US charts. Veel Belgen zweten al hard om in die charts te raken.
Dansvloerbom in vele Euro landen.

Afijn ieder zijn smaak natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Dead Can Dance – The Ghost Of Seraphim 1
Slayer – Angel Of Death 1

SLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRR

Filmmuziek doet mij vaak gewoon niet veel wanneer ik de film niet gezien heb. En dan is Slayer gewoon een klassieker voor mij die ik niet beu word. Heerlijk gitaarwerk levert een razernij op die je zelden ergens anders hebt gezien.

Dead Can Dance - the ghost of Seraphim 3
Slayer - Angel of Death 4

Dead Can Dance was een fijne verassing maar de rauwe power van Angel Of Death is fenomenaal.

Dead Can Dance – The Ghost Of Seraphim 3
Slayer – Angel Of Death 7

Hoe top The Ghost ook is (ik gun die zeker een volgende ronde) komen ze toch maar net aan de schedelbasis van dit Slayer-nummer.

Slayer – Angel Of Death 9

Interessant katermuziek :unsure:

Beiden doen me niet zo heel veel eerlijk gezegd. Dead Can Dance vond ik de vorige ronde niet slecht, meen ik me te herinneren, maar nu voelt het alsof er een vlieg rond mijn hoofd vliegt.
Slayer is voor mij het saaiste soort metal maar de energie is wel aanstekelijk. Ik zou mee headbangen mocht ik momenteel niet bang zijn dat ik ga flauwvallen en/of overgeven als ik mijn hoofd te snel beweeg.

Slayer – Angel Of Death 10

2 zeer verschillende nummers, maar toch vind ik beide zeer goed en zouden ze alle 2 mogen doorgaan ... Maar who am I kidding: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRGGGGHHHH :angry: :hakkuh:

Terug
Bovenaan