Battle Royale: the 2020's - Round 2

Brutus - Victoria - 4
Arooj Aftab - Mohabbat - 12

Eén van mijn mooiste live ervaringen van dit decennium.

Taylor Swift - Exile - 0

Non' Travellin Band - A Midnight Ride - 1

Taylor had vorige keer het geluk het tegen Eurosong metal op te nemen en dat ze met Bon Iver samenwerkt op dit nummer. A Midnight Ride is niet zoveel beter maar brengt wel iets rustgevend en de opbouw met de verschillende instrumenten die toenemen is best boeiend om te horen.

Laatst bewerkt:
Taylor Swift - Exile - 0
Non' Travellin Band - A Midnight Ride - 3

Dit is een gemakkelijke voor mij. Ik heb nog altijd niets met TayTay, terwijl A Midnight Ride altijd een zeer aangename luisterbeurt is :music:

Taylor Swift - Exile - 3
Non' Travellin Band - A Midnight Ride - 6

We maken het toch nog een beetje spannend!

Taylor Swift - Exile - 3
Non' Travellin Band - A Midnight Ride - 7

Niets tegen Taylor Swift maar ik vind de muziek gewon niet zo speciaal. Deze track is wel beter dan de meeste nummers die ik van haar ken.
Was de vorige ronde al fan geworden van A Midnight Ride (maar vergat de band verder te verkennen) en deze wint nu gemakkelijk van Exile.

Taylor Swift - Exile - 3
Non' Travellin Band - A Midnight Ride - 8

Dat album van Non' Travellin Band al meermaals beluisterd en naast dit nummer is dat gewoon een geweldige plaat in zijn geheel. Gisteren heeft het hier ook opgestaan tijdens huishoudelijke taken en vond ik na een tijdje wel dat de nummers wel erg hard op elkaar leken, tot ik besefte dat de repeatfunctie op stond.
Taylor vind ik ok, niets meer.

Taylor Swift - Exile - 3
Non' Travellin Band - A Midnight Ride - 9

Sorry Taylor, je mag misschien in De Tijdloze staan maar hier kies ik voor de band die niet reist.

Taylor Swift - Exile - 3
Non' Travellin Band - A Midnight Ride - 10

Als ik op één of de andere manier verplicht zou worden om naar Swift te luisteren, zou ik het liefst naar deze luisteren maar het mist toch wel wat de authenticiteit van een echte band.

Taylor Swift - Exile - 4
Non' Travellin Band - A Midnight Ride - 10

Battle Royal lijkt soms langer te duren dan dat halve decennium zelf, vandaag geen zin in uitgekauwde countryrock

Danger Mouse & Black Thought - Aquamarine - 1

Vanishing Twin - Big Moonlight - 0

Danger Mouse vond ik wel cool. Goed ritme. Muzikaal wel boeiend en de rap ook best goed. Dat zweverige van Vanishing Twin ligt mij veel minder.

Terug
Bovenaan