Battle Royale: the 2020's - Round 2

Chat Pile - Why - 0

Wet Leg - Chaise Longue - 1

Al is het Why tegen de hardstyle versie van een babyshark K3 cover zal ik nog tegen Why stemmen. Want zelfs dat fictief nummer (dat nooit mag uitkomen) is minder irritant dan 2 minuten lang een kerel die steeds intenser why zingt met verschrikkelijke vocalen en een riff die alsmaar intenser wordt.

Ja ik snap nu al iets meer wat Chat Pile is en van Cool World snap ik nog een beetje waarom mensen het goed vinden. Maar Why is op zijn eigen manier even onnozel als "We got the moves" vorige ronde.
voor deze post heb ik trouwens 5 punten afgetrokken van je puntentotaal in mijn bestandje :eviltongue:

Chat Pile - Why - 7
Wet Leg - Chaise Longue - 1

Lichte voorkeur richting Chat Pile, al vind ik het ook wel een irritant nummer dat ik snel zou afzetten. Vorm en inhoud smelten daar inderdaad wel samen - en breekt een lans voor de mengeling van politiek en muziek.

Chat Pile - Why - 8
Wet Leg - Chaise Longue - 2

Geen gemakkelijke want Chaise Longue is zo'n sterk en extreem catchy nummer.

Ik vind dat je een nummer sterker en beter mag vinden omdat het zuiver naast het muzikale ook een boodschap brengt, als ze de vorm van de muziek dan zo gebruiken om de boodschap binnen te rammen... Chat Pile maakt er een masterclass van met dit nummer. WANT WAAROM MOETEN ER NOG MENSEN BUITEN SLAPEN? ... WAAROM?

Chat Pile - Why - 9
Wet Leg - Chaise Longue - 2

Beiden nummers zijn niet echt mijn ding. Wet Leg had ik als tiener leuk gevonden en Chat Pile vind ik muzikaal goed, maar de vocals zijn mijn ding niet, ook niet de manier van zingen. De boodschap dat het brengt is dan natuurlijk wel goed, dus ja, dan ga ik de meerderheid maar volgen.

Chat Pile - Why - 10
Wet Leg - Chaise Longue - 5

Meer in de mood voor vrolijke meisjes dan voor kwade jongens.

Chat Pile - Why - 11

Geen zin in de jengelende indie van het natte been, Mike Patton vibes van Chat Pile dan maar

Chat Pile - Why - 12

Wet leg heeft hier nooit geklikt, Chat Pile is dat weet een frisse wind doorheen het duistere metal landschap.

Chat Pile - Why - 12
Wet Leg - Chaise Longue - 6

Chaise Longue klinkt voor mij een beetje te veel dertien in een dozijn, maar van Why krijg ik stress.

EDIT: links verwijderd aangezien ze hierboven nu gepost zijn

Low - More 2
Høstsol - Din skördetid är nu kommen 1

Wat is dat met moeilijk verteerbare nummers in het weekend? :unsure:
De vorige keer ook op Low gestemd.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan