Battle Royale: the 2020's - Round 2

Earthless - Night Parade Of One Hundred Demons Pt. 1 - 4
ØXN - Cruel Mother - 4

Cruel Mother mag dat spel van mij hier winnen.

Earthless - Night Parade Of One Hundred Demons Pt. 1 - 5
ØXN - Cruel Mother - 4

Zie @clercqie . Niet helemaal mee met Cruel Mother. Dan liever heerlijk me laten meevoeren door Earthless (al hebben die wel sterkere nummers imo).

Earthless - Night Parade Of One Hundred Demons Pt. 1 - 6
ØXN - Cruel Mother - 4

Allebei echt cool, maar Earthless weet me net iets meer te prikkelen.

Earthless - Night Parade Of One Hundred Demons Pt. 1 - 7
ØXN - Cruel Mother - 6

Toevallig twee nummers dat ik nog niet had gehoord, beide toegevoegd en in de auto beluisterd, viel dat effe tegen...

OXN sleepte maar aan en de ontploffing kwam er maar niet, uiteindelijk kregen we dan toch een beter momentje op het einde maar tegen dan was de goesting al weg. Deze zet ik niet meer op.

Earthless wisselde degelijke met slechte momenten af. En dan duurde het nog zo eeuwenlang, ik moet het nochtans hebben van lange post-rock nummers.

Oei mijn vriendin roept dat het eten klaar is , sorry als ik tegen schenen getrapt heb

Earthless - Night Parade Of One Hundred Demons Pt. 1 - 9
ØXN - Cruel Mother - 8

Voor beiden gestemd in de vorige ronde. Maar het nummer van Earthless blijft zo leuk.

Tis wel echt spannend vandaag. Al één van de betere / interessantste clashes. Ook een aantal mensen die anders stemden dan ik had gedacht hier

ØXN was voor mij een kanshebber om te winnen, totaal niet verwacht dat er zoveel stemmen voor Earthless gingen zijn.

Slowly Rolling Camera - Widest Possible Aperture - 0
Public Service Broadcasting - The Fun Of It (ft. Andreya Casablanca) - 2

Kende beide groepen niet voor deze wedstrijd en ik heb op beide gestemd vorige ronde. Geslaagde ontdekkingen dus. Nu wel beetje moeilijk kiezen, maar ik ga voor Public Service Broadcasting. Maar het is nipt voor me.

Public Service Broadcasting - The Fun Of It (ft. Andreya Casablanca) - 3

Twee toffe nummers maar The Fun Of It was ook echt fun en zal ik nog vaker opleggen.

@Kid_C; waren er draws ? Kunnen we die na 00:00 gewoon meteen laten lopen ?

Public Service Broadcasting - The Fun Of It (ft. Andreya Casablanca) - 4

Weer leuk om te horen van PSB.

Slowly Rolling Camera - Widest Possible Aperture - 1
Public Service Broadcasting - The Fun Of It (ft. Andreya Casablanca) - 4

Na de vorige ijzersterke ronde vind ik dit maar een zeer flauwe ronde. Beide nummers mogen eruit, en beide nummers van vorige ronde door plz.

Terug
Bovenaan