In het portal gedeelte zitten er een paar remastered mappenHet probleem is vind ik is dat ze niet luisteren naar hun fans , voor de rest ben ik zeer benieuwd , als ze mappen gaan remasteren , me very happy .
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In het portal gedeelte zitten er een paar remastered mappenHet probleem is vind ik is dat ze niet luisteren naar hun fans , voor de rest ben ik zeer benieuwd , als ze mappen gaan remasteren , me very happy .
Het ziet er toch nog hoopvol uit maar die wallhack skill van Paik mogen ze van mij er volledig uit halen.
de moeite waard om te zien, nog meer gameplay beelden dan puur die operators, en zicht op veel aanpassingen alsook het loadout scherm etc..
Ook gemengde gevoelens bij. Maar dat gericht terugkaatsen van kogels met dat schild vind ik mogelijks nog erger... Voor de rest ziet het er wel interessant uit.Het ziet er toch nog hoopvol uit maar die wallhack skill van Paik mogen ze van mij er volledig uit halen.
Ja, dat wordt sowieso al geen platinum voor mijTrofee lijst
![]()
Battlefield 2042 Trophy List Revealed
Battlefield 2042 Trophy List (Achievement List) Revealed. Check out all trophies and achievements for Battlefield 2042 (BF42).www.powerpyx.com

Dat terugkaatsen moet er gewoon uit. Stel u voor dat ge die feature in Metro had…Ook gemengde gevoelens bij. Maar dat gericht terugkaatsen van kogels met dat schild vind ik mogelijks nog erger... Voor de rest ziet het er wel interessant uit.

Trofee lijst
![]()
Battlefield 2042 Trophy List Revealed
Battlefield 2042 Trophy List (Achievement List) Revealed. Check out all trophies and achievements for Battlefield 2042 (BF42).www.powerpyx.com
Ergens hoop ik wel dat Metro een van de post-launch Portal maps gaat worden.Dat terugkaatsen moet er gewoon uit. Stel u voor dat ge die feature in Metro had…

Ik heb er meer dan 2000 uren opstaan, was ooit admin op The Block 24/24 Warzone server wat nu de HAND server is. En kleine community is wel sterk aanwezig op Discord en FB enz. We zien en horen mekaar nog steeds op Hardline, zelfs één Limburger die mijn killcount veroverd heeft. Was ooit nummer 1.2nd David79
Hardline is misschien wel geflopt , maar was echt een topgame , had het zelf ook meer moeten spelen.
Sommigen denken misschien dat het drek is omdat het door viceral games gemaakt is , als je het spel een kans geeft zal je zien dat het een parel van een game was hoor.