Battlefield 2042

Battlefield 2042

de moeite waard om te zien, nog meer gameplay beelden dan puur die operators, en zicht op veel aanpassingen alsook het loadout scherm etc..

de moeite waard om te zien, nog meer gameplay beelden dan puur die operators, en zicht op veel aanpassingen alsook het loadout scherm etc..
Het ziet er toch nog hoopvol uit maar die wallhack skill van Paik mogen ze van mij er volledig uit halen.

Het ziet er toch nog hoopvol uit maar die wallhack skill van Paik mogen ze van mij er volledig uit halen.
Ook gemengde gevoelens bij. Maar dat gericht terugkaatsen van kogels met dat schild vind ik mogelijks nog erger... Voor de rest ziet het er wel interessant uit.

Ook gemengde gevoelens bij. Maar dat gericht terugkaatsen van kogels met dat schild vind ik mogelijks nog erger... Voor de rest ziet het er wel interessant uit.
Dat terugkaatsen moet er gewoon uit. Stel u voor dat ge die feature in Metro had…

Ik mag zeggen dat ik een echte BF freak ben, speel hun reeks al ettelijke uren en heb er heel wat in bezit en dubbel voor mijn pc's. De laatste BF series heb ik klokslag 00:00 aangekocht en zelfs destijds verlof voor genomen om toch de eerste dagen te kunnen kassen. Ook nam ik altijd de duurste versie, Premium etc.

Wel nu met de BETA van deze, ben ik terughoudender geworden. Ik zal de BF2042 sws wel kopen maar niet zoals op de manier ik vroeger deed en ik ga deze keer niet gaan voor de Premium of Ultra Editie. Ik ga voor het eerst voorzichtig die goedkoopste kopen en zien of het echt wat wordt.

Nogmaals, de trailers en presentatie is zekers dik maar na het spelen van de BETA ben ik terughoudender geworden. Het "wauw moment" zoals bij Battlefield 3 en Battlefield Hardline had ik hier zeker niet.

Los van dit topic:

Battlefield Hardline is bijna uitgestorven, er zijn nog 2 a 3 volle servers maar stiekem hoop ik dan op een Hardline 2 met weer een "wauw effect" dan, deze Battlefield 2042.

We zien wel!

In bezit:

BF 2 (x 1)
BF 2 SE (x 1)
BF 3 Premium (x 2)
BF 4 Premium (x 2)
BF 1 Premium (x 2)
BF Hardline (x 1)
BF Hardline Premium (x 1)

:D

Laatst bewerkt:
Hardline is idd wel de meest geflopte BF tot nu toe denkik.
Ook al heb ik me er zelf ook wel mee geamuseerd.

2nd David79

Hardline is misschien wel geflopt , maar was echt een topgame , had het zelf ook meer moeten spelen.
Sommigen denken misschien dat het drek is omdat het door viceral games gemaakt is , als je het spel een kans geeft zal je zien dat het een parel van een game was hoor.

2nd David79

Hardline is misschien wel geflopt , maar was echt een topgame , had het zelf ook meer moeten spelen.
Sommigen denken misschien dat het drek is omdat het door viceral games gemaakt is , als je het spel een kans geeft zal je zien dat het een parel van een game was hoor.
Ik heb er meer dan 2000 uren opstaan, was ooit admin op The Block 24/24 Warzone server wat nu de HAND server is. En kleine community is wel sterk aanwezig op Discord en FB enz. We zien en horen mekaar nog steeds op Hardline, zelfs één Limburger die mijn killcount veroverd heeft. Was ooit nummer 1.

Maare, ik speel het nog steeds en in combi met BF4 Metro af en toe.

Edit:

Laatst bewerkt:
De beta vond ik ook niet zo wauw, zaten redelijk wat bugs in. Ik heb het nu niet zo van dichtbij gevolgd maar blijkbaar hebben ze bewust een aantal zaken uit de beta gelaten om betere testresultaten te verkrijgen. Dus de retailversie zal er een pak anders uitzien dan die beta versie die we kunnen spelen hebben. Ook de UI is nog onder handen genomen en ,wat ik ook enorm storend vond, je gaat duidelijker zien of je een vijand of teammate in je vizier hebt. Dus blijf er toch vertrouwen in hebben dat het tegen launch flink verbeterd zal zijn.

linkje met de veranderingen sinds open beta.

Terug
Bovenaan