Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij wel. Je kan het aantal menselijke spelers en bots volledig vrij aanpassen van wat ik heb begrepen.Kan je ook solo een match met bots maken die dan alleen een maat kan joinen? Battlefield Vietnam kon dat en heb me daar rot mee geamuseerd vroeger. Zelfs volledig solo.
Lol, serieus. GM haalt echt het eind van dit decennium niet ...Iemand die BF op PS5 wil aankopen?
Wil de mijne wel verkopen voor 67,5€ de reden is dat ik de Xbox series x versie wil kopen maar GM wil mijn reservatie niet aanpassen.
Game is al volledig betaald.
Als ik iemand vind kan die er 1 op Bol aankopen
Grts
Zeggen ze al 20 jaarLol, serieus. GM haalt echt het eind van dit decennium niet ...

Ja maar toch al 3 winkels hier in de buurt weg in korte tijd (al dan niet zelfstandig(?) onder naam van GM)Zeggen ze al 20 jaar![]()

Roeselare is ook gedaan, enkel nog Kortrijk / Brugge / Oostende is nog in West-Vlaanderen zover ik weet.Ja maar toch al 3 winkels hier in de buurt weg in korte tijd (al dan niet zelfstandig(?) onder naam van GM)
GM Oudenaarde, Waregem en Deinze verdwenen
![]()