Battlefield 2042

Battlefield 2042

Ga hem nog niet bestellen alvast, zou een oude build zijn dat we spelen. Hopelijk komt er wel een conquest met kleinere maps. Nu heb ik echt meer het gevoel een alpha te spelen dan beta. Wel positief je wapen aanpassen mid game, gisteren zat ik in lobby full bots.

Ga deze wel nog spelen de komende dagen maar de bevindingen zijn toch niet zo positief. Gunplay is precies een hoop airsoftwapens dat je hanteert. Map is veel te groot en veel bugs. Had ook hetzelfde gevoel met bf5 en die uiteindelijk ook wel 600uren gespeeld dus we wachten wat af.

Ben ik de enige waar de responstijd voor bv. crouch echt traag is? Als ik de knop induw, doet hij er altijd een kleine seconde over.

Hmm, qua lag nog niet echt problemen gehad, het speelt heel vlot hier. Wat ik wel heb is dat wanneer ik te snel van scope attachment wil veranderen ik per ongeluk van wapen zelf verander. RB/R1 moet naar mijn goesting iets te lang ingedrukt gehouden worden eer dat attachment scherm verschijnt. Met andere moves of knoppen geen probleem tot hiertoe

Ik vind het top , geen enkele game dat tegenwoordig uitkomt vind ik grafisch echt goed .
dit is natuurlijk een beta , zal nog pak verbeterd worden , keep in mind dat BF 3 en 4 ook heel slecht draaiden in het begin.

T'is raar om te zeggen, t'is idd een beta en nog wat bugs. Maar ik amuseer mij er wel mee
Natuurlijk iets te grote map.

Ik irriteer me verschrikkelijk aan de flikkeringen van de schaduwen en spawn kills. Het heeft wel potentieel maar ik heb niet echt de drang om vlaggen te veroveren, vechten in de buurt van de tornado is wel dikke fun.

Het is lang geleden das ik nog zo uitgekeken heb op een spel. En ik moet zeggen ik zie het helemaal zitten! ondanks de nog veel problemen die er zijn! Maar dat is in elke Bf geweest! heb me al goed vermaakt! maar er moet echt wel nog veel gebeuren! maar ja tis nog dikke maand en zelfs dan bf kennende duurt het nog wel even voor alles beetje normaal draait!

65A1C075-93D1-4930-9727-2F65F0BA66A3.jpeg

Dit gevoel heb ik er eigenlijk ook wel wat bij. Of dat een goede of slechte zaak is laat ik wel in het midden, want het speelt nog wel plezant, maar de eigenlijk BF identiteit mis ik toch sterk in deze.

Terug
Bovenaan