Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een van de grootste BF eigenschappen die ik mis is dingen kunnen afbreken. Tankkogel op een hek en het hek blijft staan. Dit is het gemakkelijkste voorbeeld dat ik kan vinden. Ik mis de battlefield feeling die ik bij andere games meer had, maar ik kan het niet echt onder woorden brengenOm het op zen P&A´s te zeggen: wat is dat dan?![]()

Deze beta build zou al 2 maand oud zijn, dus dat maakt nog 3 maand verschil met de release. Dat moet toch wel een beetje verschil geven denk ik.Ik snap ook niet waarom mensen hier enthousiast over zijn..
Ze willen echt Apex en Modern Warfare in 1 game en verliezen hun identiteit.
Jammer maar ik verwacht niet dat die maand verschil ga maken. Het ga niet plots een heel andere game zijn op release
Deze beta build zou al 2 maand oud zijn, dus dat maakt nog 3 maand verschil met de release. Dat moet toch wel een beetje verschil geven denk ik.
Hangt er vanaf waar deze beta voor dient he.Maar da's dan toch ook niet slim van Dice om ons deze build te laten spelen.
Hangt er vanaf waar deze beta voor dient he.
Veel mensen zien dit als een soort demo, maar dat is het helemaal niet. Aangezien het 2 maand oud is, is het wss ook niet voor bugs te zoeken.
Ik denk dat het eerder is om het netwerk en servers te testen. En dan maakt het dus niet zo uit dat de code wat ouder is.
Hangt er vanaf waar deze beta voor dient he.
Veel mensen zien dit als een soort demo, maar dat is het helemaal niet. Aangezien het 2 maand oud is, is het wss ook niet voor bugs te zoeken.
Ik denk dat het eerder is om het netwerk en servers te testen. En dan maakt het dus niet zo uit dat de code wat ouder is.

ik had dat gevoel ook bij Vanguard danDaarnet nog even geprobeerd, maar het is helaas een no-go voor mij.
Het spel geeft mij gewoon niet de juiste vibe en voelt heel onnatuurlijk aan, allesbehalve soepel.
De graphics daarentegen mogen er wel zijn, echt netjes.
t'is jammer om te zeggen maar dit jaar terug géén deftige MP ? 

Back 4 blood is dat ook niet echt ze heb die beta ook gespeeld, dat spel moet je echt met vrienden spelen anders is er weinig aan.ik had dat gevoel ook bij Vanguard dant'is jammer om te zeggen maar dit jaar terug géén deftige MP ?
Back 4 Blood dan maar zeker?![]()
Halo Infinite gaat ons redden, en die wordt dan nog F2P.ik had dat gevoel ook bij Vanguard dant'is jammer om te zeggen maar dit jaar terug géén deftige MP ?
Back 4 Blood dan maar zeker?![]()
Wij hebben geen xbox, geen idee of jonas op pc speeltHalo Infinite gaat ons redden, en die wordt dan nog F2P.