Even opgestart, wat is me dat ziet er verschrikkelijk uit lege map amper een vijanden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Settings zijn hemels van @Koekatsjoe draait bijna als een zonnetje.
Buiten de normale drops, loopt het echt vlot.

Vraagje over de PS versie : we zijn met 5 man die willen spelen , 4 zitten er in squad en spelen samen , hoe geraakt de 5e bij op dezelfde server??? Dat systeem is precies toch verwarrend allemaal vind ik

Is mij dus van geen kanten gelukt om de andere 4 te joinen. Is mij ook een raadsel waarom ze dat allemaal veranderd en onduidelijk gemaakt hebbenDat systeem is niet verwarrend ze. Dat systeem trekt gewoon op geen kloten. De 5de man moet gewoon proberen joinen en dan gewoon 2 squads maken. Het ding is dat hij je er 9 van de 10 keer gewoon uitsmijt na de match
Ondertekend door een gefrustreerde 5de speler.
Zelfs een squad joinen dat al bezig is als je net online komt lukt niet. Het begint te laden hier en dan stopt het en terug naar main menu.Is mij dus van geen kanten gelukt om de andere 4 te joinen. Is mij ook een raadsel waarom ze dat allemaal veranderd en onduidelijk gemaakt hebben
Zit onder accesibility dachtik.Is er iemand die weet hoe je die vrouwenstem kan afzetten tijdens de opties?
Hebben jullie ook problemen met u ammo te kiezen bij u wapen?
Als jk verander dan krijg ik altijd mijn mes
bij menu narration dacht ikIs er iemand die weet hoe je die vrouwenstem kan afzetten tijdens de opties?
2ndThanks! Het is gelukt. Vrouwen stem staat af.
Dit zou met de patch van vandaag moeten verbeteren. Fingers crossed...Ik geraak ook niet gewend aan de guns, het lijkt wel alsof enkel de PP en de SVK bruikbaar zijn.