Battlefield 2042

Battlefield 2042

Settings zijn hemels van @Koekatsjoe draait bijna als een zonnetje.
Buiten de normale drops, loopt het echt vlot.

:clap:

Raad wel iedereen aan om een backup te nemen van zijn settings. Heb al paar keer meegemaakt dat om een of andere reden het spel opstart met alle settings gereset...

Gewoon de hele map die in je "documenten tab" zit even kopieren in een apart mapje

Vraagje over de PS versie : we zijn met 5 man die willen spelen , 4 zitten er in squad en spelen samen , hoe geraakt de 5e bij op dezelfde server??? Dat systeem is precies toch verwarrend allemaal vind ik

Vraagje over de PS versie : we zijn met 5 man die willen spelen , 4 zitten er in squad en spelen samen , hoe geraakt de 5e bij op dezelfde server??? Dat systeem is precies toch verwarrend allemaal vind ik

Dat systeem is niet verwarrend ze. Dat systeem trekt gewoon op geen kloten. De 5de man moet gewoon proberen joinen en dan gewoon 2 squads maken. Het ding is dat hij je er 9 van de 10 keer gewoon uitsmijt na de match 😡

Ondertekend door een gefrustreerde 5de speler.

Dat systeem is niet verwarrend ze. Dat systeem trekt gewoon op geen kloten. De 5de man moet gewoon proberen joinen en dan gewoon 2 squads maken. Het ding is dat hij je er 9 van de 10 keer gewoon uitsmijt na de match 😡

Ondertekend door een gefrustreerde 5de speler.
Is mij dus van geen kanten gelukt om de andere 4 te joinen. Is mij ook een raadsel waarom ze dat allemaal veranderd en onduidelijk gemaakt hebben

Is mij dus van geen kanten gelukt om de andere 4 te joinen. Is mij ook een raadsel waarom ze dat allemaal veranderd en onduidelijk gemaakt hebben
Zelfs een squad joinen dat al bezig is als je net online komt lukt niet. Het begint te laden hier en dan stopt het en terug naar main menu.

Dus dan is het wachten tot de rest van uw squad klaar is met de map om dan te joinen, of ze moeten de server effe verlaten.

Dat ze gewoon grote party toelaten en dat je dan in game joined als verschillende squads.
Er zijn zoveel dingen niet logisch in deze game.

Misschien met de volgende patch of binnen paar maand.

Je drukt op L1 om u modificaties van u wapen te veranderen. En daarna op O om u ammo te veranderen en als ik dat die krijg ik altijd mijn mes te zien

Gisteren nog wat liggen spelen. Was haast onspeelbaar. Om de 10 meter lopen, sprong ik een meter terug achteruit. Ik geraak ook niet gewend aan de guns, het lijkt wel alsof enkel de PP en de SVK bruikbaar zijn.

Dan nog wat Hazard Zone gespeeld. Niks teamplay. Gewoon gasten die zo rap mogelijk in het midden van de bots lopen en gekilled worden. Zucht.

Terug
Bovenaan