Battlefield 6

Eens benieuwd als ik mijn PS5 slim ga kunnen behouden of voor de volle pracht ga moeten upgraden naar de PS5 Pro voor deze

Hopelijk halen ze de verschrikkelijk irritante dingen uit 2042 er wel uit, zoals die stealth choppers, bombers, telegeleide raketten, shields... En choppers mogen serieus nerfed zijn zodat zelfs iemand die echt skilled is met een chopper neergehaald kan worden ipv heel de server te dominaten.

Misschien dat het dan weer eens leuk spelen wordt.
Dit dus.
Lichtjes optimistisch na het zien van de streams. Nog steeds geen fan van slide movement though.

Die trailer heeft mij toch echt wel warm gemaakt voor BF6. De muziekkeuze vind ik ook zéér interessant. Wil Limp Bizkit zeggen dat ze zich op onze generatie richten? Ik zou dat alleszins niet slecht vinden. In BFV had ik het gevoel te vaak dat mensen te weinig het objective spelen en te veel BF als FPS spelen, terwijl BF géén pure FPS serie is, in vergelijking met bv CoD.

Actie in de MP trailer is mij alweer iets te snel. BF2 was voor mij snel genoeg om de juiste balance te vinden tussen tactisch en arcade. Benieuwd hoe het zich zal verhouden tegenover BF3 en 4, die ik minder vond dan 2, maar wel nog veel plezier heb uitgehaald.

Open bèta toch maar even testen binnenkort

Ik hoop echt zo hard dat ze air serieus gaan nerfen, in 2042 zo beu dat van die no-lifers heel de server dominaten met hun choppers en jets die letterlijk om de 10 seconden flares hebben. AA voelde zelden zo useless als in BF2042.

Ik moet nog een nieuwe pc bestellen en in elkaar steken :S . Op een i5 4760 van 12 jaar oud en een GTX1060 zal het niet gaan (BF2042 open beta liep als bagger met max 30-40Fps) Sowieso heb ik zelfs geen TPM 2.0 mobo (=vereiste). Voor gebruikers met W10 en TPM 2.0 enabled in de bios zal dat mogelijks nog lukken.
Oh ja, we zien wel. Misschien dat 2de weekend, of als ik nu zondag alles bestel lukt het misschien nog tegen 8 augustus.

Laatst bewerkt:
Heb al jaren geen battlefield meer gespeeld, wegens geen PC. En op PS5 vond ik het niks.

Ga nu de beta wel testen, heb alleen geen goede game monitor. Ale, heb er wel 3 (1440p, 180Hz), maar die staan op de SIM rig.
Zal het met 4k@60Hz moeten doen… als de game echt goed is, mss eens investeren in een 4de game monitor.
De zoon heeft een i5 14400f, 32GB DDR5 met RTX3080 (en 1440p 120Hz monitor), die doet dus mee, zal daar ook wel op bollen.

Zal idd wel bollen. Ik heb hem getest op ps5 performance mode en speelde enorm vlot. Zal op pc ook wel goed draaien dan.

BF Fan vanaf 1942. maar bf 2142 was en is het dieptepunt van de serie's. Ik hoop dus dat BF6 meer BF2 terug wordt wat voor me piek BF was.

Als je zin in hebt in een BF2 Film:

gemaakt door members van het oude 9lives forum

Ik heb ook in zo'n film meegespeeld:

BF1942 met Forgotten Hope mod, Eve of Destruction, BF Pirates en BF2 met Project Reality mod waren voor mij de hoogtepunten. Na BFBC2 ben ik gestopt met de reeks en geswitched naar Arma2.

Project Reality kan je gratis, als stand-alone, spelen voor wie nog eens wat BF2 mét tactical gameplay wil opsnuiven: https://www.realitymod.com/

De alpha gespeeld en ik was toch niet zo onder de indruk... Spel had bij mij veel last van stuttering. Invite gekregen om de beta vroeg te spelen dus ik geeft het sowieso een kans. Altijd al graag BF gespeeld maar die laatste was teleurstellend tot en met. Unpopular opinion maar V vond ik echt een van de leukste, jammer dat die ten onderging aan al de controverse.

Ik heb niet alle battlefields gespeeld, maar ik heb toch de beste herinneringen aan BF2. De laatste heb ik door de negatieve reacties aan mij voorbij laten gaan. Zou graag nog eens een goeie online shooter willen spelen. COD is voor mij al veel te lang uitgemolken en ben al jaren gestopt met deze te kopen. Ik heb vandeweek gelezen dat ze in BF geen skins willen steken zoals in COD, wat ik alleen maar kan toejuichen, want die verneuken toch dat realisme.

Nu de vraag nog op welk platform. Maar de beta zal ideaal zijn om het eens op mn 3 jaar oudere pc te testen. De trailers zien er alvast nice uit!

Jammer genoeg is online de hype al terug door het dak aan gaan. Ongelofelijk na wat ze met deze reeks uitgestoken hebben bij recente edities. Mensen leren echt niet. Deze ziet er wel weer goed uit maar met EA is het altijd afwachten wat het gaat worden. 0 vertrouwen in die studio. Ze hebben al zoveel reeksen kapot gemaakt.

Terug
Bovenaan