Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit dus.Hopelijk halen ze de verschrikkelijk irritante dingen uit 2042 er wel uit, zoals die stealth choppers, bombers, telegeleide raketten, shields... En choppers mogen serieus nerfed zijn zodat zelfs iemand die echt skilled is met een chopper neergehaald kan worden ipv heel de server te dominaten.
Misschien dat het dan weer eens leuk spelen wordt.
Recomended pc specs zijn een 3060Ti en een cpu 3700xVooral benieuwd wat de framerate gaat zijn met al die destructie. Liever wat minder en gwn deftig 60 fps.
. Op een i5 4760 van 12 jaar oud en een GTX1060 zal het niet gaan (BF2042 open beta liep als bagger met max 30-40Fps) Sowieso heb ik zelfs geen TPM 2.0 mobo (=vereiste). Voor gebruikers met W10 en TPM 2.0 enabled in de bios zal dat mogelijks nog lukken.BF Fan vanaf 1942. maar bf 2142 was en is het dieptepunt van de serie's. Ik hoop dus dat BF6 meer BF2 terug wordt wat voor me piek BF was.
Als je zin in hebt in een BF2 Film:
gemaakt door members van het oude 9lives forum
Allez jong... Performance issues in een alpha versie... Ongelofelijk wat ze tegenwoordig durven uitbrengenDe alpha gespeeld en ik was toch niet zo onder de indruk... Spel had bij mij veel last van stuttering.

BF V speelt ook nog veel volkIk heb altijd de mp gespeeld en die was altijd heel goed.
Als je echt is een goede mp wilt spelen BF4 and BF1 op pc is nog altijd veel, heel veel volk online.
Ja ik ook. Want de twitch drop was mij mislukt.Gelukkig de Alpha kunnen spelen dus mail dat ik 07/08 al kan spelen.