Battlefield 6

Op Youtube staan plots redelijk wat video's met gameplay van de alfa, de NDA zal opgeheven zijn zeker. Redelijk wat uren gameplay te zien nu.
Het ziet er vrij BF 3-4 uit voor me kwa speelstijl, met de destruction van BC2 en BF4.

BR mode komt later na de release. Vind ik niet erg , conquest of rush zijn de populaire modes.

Laatst bewerkt:
Ik hoop echt dat deze goed ga worden. Dat cod eindelijk eens concurrentie krijgt dat ze ook terug hun best kunnen doen.

Ik erger mij mateloos aan social media die volgespamd staat met sluikreclame voor BF6.

'Kijk BF6 doet dit en dat beter dan CoD'*1000

90% van het budget gaat zeker naar faux nonbiased review marketing?

Ik mis BF1942 :unsure:

Ik erger mij mateloos aan social media die volgespamd staat met sluikreclame voor BF6.

'Kijk BF6 doet dit en dat beter dan CoD'*1000

90% van het budget gaat zeker naar faux nonbiased review marketing?

Ik mis BF1942 :unsure:
BF6 vergelijken met CoD is al verliezen, die 2 games moeten liefst zover mogelijk van elkaar blijven.
En het is EA dus ze vinden vast wel weer een manier om het naar de kloten te helpen.

Laatst bewerkt:
Het zal erop of eronder zijn voor bf 6, de studio die need for speed maakt is ook op deze game gezet.

Dat is het zeker na hoe BF 2042 mislukt is op alle vlakken.
Als deze ook mislukt, zie ik mezelf niet snel nog een BF overwegen om te kopen, laat staan spelen, ook al geven ze die gratis bij PS+.

Ben benieuwd naar de MP trailer vanavond.

De mp van bf heb ik me nooit in verdiept. Sp heb ik altijd met plezier uitgespeeld behalve de laatste dan.

Ik heb altijd de mp gespeeld en die was altijd heel goed.
Als je echt is een goede mp wilt spelen BF4 and BF1 op pc is nog altijd veel, heel veel volk online.

Iedereen precies toch wat hyped. Ik vind het buiten de destructie nu niet echt waw. Alles redelijk statisch en weinig beleving in de maps qua bomen dat bewegen. Ziet er allemaal wat clean uit.

Zal wel aan de setting liggen.
Moet toegeven dat ik ook wel spontaan zin kreeg om te spelen na de trailer.
Volgend weekend open beta.

Hopelijk halen ze de verschrikkelijk irritante dingen uit 2042 er wel uit, zoals die stealth choppers, bombers, telegeleide raketten, shields... En choppers mogen serieus nerfed zijn zodat zelfs iemand die echt skilled is met een chopper neergehaald kan worden ipv heel de server te dominaten.

Misschien dat het dan weer eens leuk spelen wordt.

De live stream hier (en op twitch) is +2 uur lang, je kan alles al bekijken van het begin (via youtube toch). Veel meer footage dan die 2 minuten trailer, meerdere trailers door een hoop devs ingeleid. Ongeveer een dik half uur eigenlijk. oa Alle MP maps en game modes revealed. SP en BR mini teaser. Daarna een stream van BF6 MP lan party die switched tussen een hoop populaire BF streamers.

Hier staan de meeste filmpjes ook apart

Open beta data

August 7-8: Early access for Battlefield Labs members.
August 9-10: Open beta weekend #1.
August 14-17: Open beta weekend #2.

Laatst bewerkt:
Ondertussen mailtje gekregen dat we over de alpha mogen praten. Voor wat ik in labs iedere keer heb mogen testen voelde deze echt goed aan. Naar mijn gevoel “ persoonlijk “ gaan ze met bf6 wel een toppertje terug hebben.

Hah, al die datums vallen net in mijn vakantie.

Ik hoop echt dat ze community servers terug brengen.
Zo veel leuker als ge de spelers op uw server wat kunt leren kennen.

Terug
Bovenaan