Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is idd het enige minpunt. In vorige edities was dat precies wel minder.De beste voor mij blijft BF: vietman. Tanks oppikken met de helicopter, muziekje opzetten en droppen op de vijand. Zalig.
Heb die lang blijven spelen tegen bots nog. Memories.
Vind BF6 wel niet slecht, maar de grote mappen zijn teveel een sniperfest. Ze moesten het aantal snipers wat beperken vind ik, mja.
Allez gij, ik vind net dat het bijna onmogelijk is om in de lucht te blijven. De keren dat mijn heli door een tank (met zo'n guided shell) of door een gewone rpg neergehaald werd, kan ik niet meer bijhouden. Dat zouden ze van mij mogen aanpassen, dat je enkel nog door luchtafweer en andere heli's/jets wordt bestookt (of man-pads).Teveel voertuigen ook in Conquest imo. Heli’s en jets hebben ook teveel flares vind ik
Ik vind die van op de grond echt amper kapot te krijgen als soldaat. Schiet, flares, schiet, flares, schiet, flaresAllez gij, ik vind net dat het bijna onmogelijk is om in de lucht te blijven. De keren dat mijn heli door een tank (met zo'n guided shell) of door een gewone rpg neergehaald werd, kan ik niet meer bijhouden. Dat zouden ze van mij mogen aanpassen, dat je enkel nog door luchtafweer en andere heli's/jets wordt bestookt (of man-pads).
Dan ligt het vast aan mijn "skills"Ik vind die van op de grond echt amper kapot te krijgen als soldaat. Schiet, flares, schiet, flares, schiet, flares

Of aan die van mijDan ligt het vast aan mijn "skills"![]()

Of aan die van mij![]()
Ik speel meestal met 2 maten en zelfs dan vind ik het echt enorm moeilijk.Die op je eentje neerhalen is als ze echt rondvliegen onmogelijk. Je moet idd al met 2 zijn om de flares deftig te counteren. Maar heb wel al wat vliegend materieel uit de lucht gehaald.

Is het dat? Voor de eerste keer Breakthrough op Contaminated. Na sector 1 direct op 11/0 KD. Het ging als boter. Spel er na wat overmoedig en ging ook dood als boter.Contaminated wel een heel goede map. Maar de TTK is serieus verkort heb ik de indruk. Toch ff wennen

Mijn eerste game was echt geweldig op die nieuwe map, dan eens een andere mode gehad en was echt niet te doen qua snipers.Is het dat? Voor de eerste keer Breakthrough op Contaminated. Na sector 1 direct op 11/0 KD. Het ging als boter. Spel er na wat overmoedig en ging ook dood als boter.
Edit: teleurgesteld wel. Season 2. 1001 betaalde unlocks. Nieuwe map die een sniperfest is. 2 nieuwe wapens waarvoor je 10 uren moet spelen om te unlocken. Ne moto. En dan nen helicopter die in elke shooter zit. Waauw.