Battlefield 6

De beste voor mij blijft BF: vietman. Tanks oppikken met de helicopter, muziekje opzetten en droppen op de vijand. Zalig :).
Heb die lang blijven spelen tegen bots nog. Memories.

Vind BF6 wel niet slecht, maar de grote mappen zijn teveel een sniperfest. Ze moesten het aantal snipers wat beperken vind ik, mja.
is idd het enige minpunt. In vorige edities was dat precies wel minder.

Teveel voertuigen ook in Conquest imo. Heli’s en jets hebben ook teveel flares vind ik
Allez gij, ik vind net dat het bijna onmogelijk is om in de lucht te blijven. De keren dat mijn heli door een tank (met zo'n guided shell) of door een gewone rpg neergehaald werd, kan ik niet meer bijhouden. Dat zouden ze van mij mogen aanpassen, dat je enkel nog door luchtafweer en andere heli's/jets wordt bestookt (of man-pads).

Allez gij, ik vind net dat het bijna onmogelijk is om in de lucht te blijven. De keren dat mijn heli door een tank (met zo'n guided shell) of door een gewone rpg neergehaald werd, kan ik niet meer bijhouden. Dat zouden ze van mij mogen aanpassen, dat je enkel nog door luchtafweer en andere heli's/jets wordt bestookt (of man-pads).
Ik vind die van op de grond echt amper kapot te krijgen als soldaat. Schiet, flares, schiet, flares, schiet, flares

Die op je eentje neerhalen is als ze echt rondvliegen onmogelijk. Je moet idd al met 2 zijn om de flares deftig te counteren. Maar heb wel al wat vliegend materieel uit de lucht gehaald.
Ik speel meestal met 2 maten en zelfs dan vind ik het echt enorm moeilijk.
Maar soms zijn er 3 heli's tegelijk + jets en dan vind ik het echt rommelig om te spelen, zeker als er dan nog 2-3 tanks rondrijden.

Ik was in de vorige BF's toch redelijk goed met jets/heli's, maar in deze vind ik het idd soms onmogelijk om ook maar iets van punten te halen ermee. Met je heli moet je quasi constant dicht tegen de grond plakken omdat je anders constant gelockt bent en een hele serie guided rockets achter je krijgt, echt frustrerend.

ik vind het juist goed want in vorige battlefields had je soms helis waar je echt niks tegen kon beginnen. Je kon geen vlag meer pakken of je werd door een heli doodgeschoten. Nu heb ik dat eigenlijk nog niet meegemaakt.

Heli's in BFBC2 en BF3 en deels BF4 kapotgespeeld dat waren toen vliegende tanks waarmee je veel kills kon halen. In BF6 zijn ze echt zwak en zijn easy targets.. Hoeveel ik er niet makkelijk uit de luch haalt met mijn tank, is te easy.. Maar ja.. Maps zijn gewoon te klein voor jets en heli's.. Ik weet nu wel niet meer wat mijn settings waren in BFBC2 en BF3... dus ja..

Wat is jullie favoriete map?

Ik speel héél graag Operation Firestorm, gevolgd door Eastwood.
M'n cycle staat ook maar op 4 verschillende maps, de rest laat ik voorlopig voor wat het is. Anders is het mij te moeilijk.

Eastwood en Siege of Cairo, denk ik. Maar Liberation Peak en Operation Firestorm zijn ook leuk.
Blackwell Fields vind ik de minste, daar zie ik amper iets door solar flare en het vele vuur.

Blackwell Fields (ik ben blijkbaar 1 van de weinigen), Eastwood, Siege of Cairo.
Rest vind ik best cv maar zeker niet wow, enige map die me echt niet ligt is die Empire State. Te hectisch en onoverzichtelijk voor mij.

New Sobek City is echt veruit de grootste rotmap imo.

Empire State
Siege of Cairo
Iberian Offensive
Manhattan Bridge

OKE
Eastwood
Liberation Peak
Operation Firestorm
Mirak Valley

FLOP
Blackwell Fields
New Sobek City

Voor het nieuwe seizoen: 2 nieuwe mappen, 2 herwerkingen van mappen (inclusief een nachtversie), little bird en moto's. Laat maar komen :oi22:

GLAs2gameplaym301exp.jpg

Contaminated wel een heel goede map. Maar de TTK is serieus verkort heb ik de indruk. Toch ff wennen
Is het dat? Voor de eerste keer Breakthrough op Contaminated. Na sector 1 direct op 11/0 KD. Het ging als boter. Spel er na wat overmoedig en ging ook dood als boter. :laugh:

Edit: teleurgesteld wel. Season 2. 1001 betaalde unlocks. Nieuwe map die een sniperfest is. 2 nieuwe wapens waarvoor je 10 uren moet spelen om te unlocken. Ne moto. En dan nen helicopter die in elke shooter zit. Waauw.

Is het dat? Voor de eerste keer Breakthrough op Contaminated. Na sector 1 direct op 11/0 KD. Het ging als boter. Spel er na wat overmoedig en ging ook dood als boter. :laugh:

Edit: teleurgesteld wel. Season 2. 1001 betaalde unlocks. Nieuwe map die een sniperfest is. 2 nieuwe wapens waarvoor je 10 uren moet spelen om te unlocken. Ne moto. En dan nen helicopter die in elke shooter zit. Waauw.
Mijn eerste game was echt geweldig op die nieuwe map, dan eens een andere mode gehad en was echt niet te doen qua snipers.

Heel die battlepass zever is ook zo'n voze trend geworden in gaming. Geef mij maar gewoon een complete game zonder die content dripfeed. Ik snap ook niet dat zoveel volk al die moeite wil doen voor skins van uw wapen of uw soldaat. Het is toch niet alsof je dat zelf ziet? Who cares?

Terug
Bovenaan