Zat Forest Swords niet op Ninja Tune?Van Warp naar Ninjatune, Forest Swords heeft z'n album Bolted opnieuw uitgebracht als fundraiser. FS plakt er het label "Decontructed" bij, meer ambient, minimaler.
I like it!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zat Forest Swords niet op Ninja Tune?Van Warp naar Ninjatune, Forest Swords heeft z'n album Bolted opnieuw uitgebracht als fundraiser. FS plakt er het label "Decontructed" bij, meer ambient, minimaler.
I like it!
Zat Forest Swords niet op Ninja Tune?

Album uit op 9 meiVan onze aller favoriete artiest Thom Yorke (en ook wel van Mark Pritchard).
.

Voor zover ik weet is het gewoon Mark Pritchard & Thom Yorke. Gelijkwaardig dus je enthousiasme zou door het dak moeten schieten!Is het Mark Pritchard ft Thom Yorke of Thom Yorke ft Mark Pritchard, kwestie van m'n enthousiasme correct in te schatten![]()
Binnenkort in Magasin4 met White Hills op het podium. Maar dat is voor de psych thread.Gezien de aangekondigde collab tussen Shackleton en Marleine Ribero ben ik me even aan het verdiepen in de Gnod-catalogus. Die hebben blijkbaar in de luwte eind vorig jaar nog een zalig album met electronische weirdness uitgebracht :
Ik zie het dus wel goed komen

Jaaa super goed, deze! Vrij glitchy, ze heeft goed wat inspiratie gehaald bij de klassieke Mille Plateaux sound!Voor de liefhebbers van minimalistische elektronica en ambient.
Fantastische koptelefoonmuziek![]()
Zeker ook haar vorig album beluisteren!Jaaa super goed, deze! Vrij glitchy, ze heeft goed wat inspiratie gehaald bij de klassieke Mille Plateaux sound!
Heb ze een paar jaar geleden eens gezien in Cirque Royal, was fenomenaal goed inderdaad.Iemand heeft in Parijs een aanzienlijk deel van FKA Twiggs gefilmd. Zo kunnen de afwezigen (die ongelijk hadden) een glimps van de genialiteit opvangen.
Dat nummer met Danny Brown.
Absoluut geschifte plaat van Jane Remover tjokvol ronduit vuile trap beats en digicore synths. Partyplaat van het jaar?

Tiens heeft die 2 maanden geleden niet al een album uitgebracht onder het alias venturing?
Absoluut geschifte plaat van Jane Remover tjokvol ronduit vuile trap beats en digicore /chiptune synths. Partyplaat van het jaar?
Tiens heeft die 2 maanden geleden niet al een album uitgebracht onder het alias venturing?

Absoluut geschifte plaat van Jane Remover tjokvol ronduit vuile trap beats en digicore /chiptune synths. Partyplaat van het jaar?