Beats/experimental elektronica

Is het Mark Pritchard ft Thom Yorke of Thom Yorke ft Mark Pritchard, kwestie van m'n enthousiasme correct in te schatten :unsure:
Voor zover ik weet is het gewoon Mark Pritchard & Thom Yorke. Gelijkwaardig dus je enthousiasme zou door het dak moeten schieten!

Gezien de aangekondigde collab tussen Shackleton en Marleine Ribero ben ik me even aan het verdiepen in de Gnod-catalogus. Die hebben blijkbaar in de luwte eind vorig jaar nog een zalig album met electronische weirdness uitgebracht :

Ik zie het dus wel goed komen

Gezien de aangekondigde collab tussen Shackleton en Marleine Ribero ben ik me even aan het verdiepen in de Gnod-catalogus. Die hebben blijkbaar in de luwte eind vorig jaar nog een zalig album met electronische weirdness uitgebracht :

Ik zie het dus wel goed komen
Binnenkort in Magasin4 met White Hills op het podium. Maar dat is voor de psych thread. :D

Iemand heeft in Parijs een aanzienlijk deel van FKA Twiggs gefilmd. Zo kunnen de afwezigen (die ongelijk hadden) een glimps van de genialiteit opvangen.

Sandwell District is misschien niet het beste techno album dat vandaag is uitgekomen! Die Unspecified Enemies is echt meesterlijk zeg. Wat een groove. Machine funk van de grootste orde

Stacked release day voor bleeps & bloops:
Titel zegt het al: offkilter ritmes en heerlijke synths pads van Barker in deze nieuwe Stochastic Drift.
Coole EP met dub techno vanuit Japan, uitgegeven door het klassevolle Mojuba Records (Convextion thuisbasis, weet je wel)
Zotte Pitchfork-hype voor deze Los Thuthanaka. Erg noisy stuff, maar ook wel cool welke Latijnse invloeden ze door de processor jagen.

Absoluut geschifte plaat van Jane Remover tjokvol ronduit vuile trap beats en digicore /chiptune synths. Partyplaat van het jaar?

Album begint kei-explosief vanaf de eerste seconde en Blijft. Gewoon. Gaan. Tis echt crazy.

Normaal zou ik behoorlijk snobbistisch uit de hoek komen voor dit soort vrij domme, drop-heavy toestanden, maar dit heeft hier toch echt een volledige klik gemaakt. Punk spirit baby!

Tiens heeft die 2 maanden geleden niet al een album uitgebracht onder het alias venturing?

Geen idee, maar dat gaan we snel es checken se :-)

Terug
Bovenaan