Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
€36 bij de Europese retailers zie ik. Nog niet goedkoop maar wel 'de prijs' tegenwoordig.40 pond, doe normaal.![]()
Dat is de 30£ versie.€36 bij de Europese retailers zie ik. Nog niet goedkoop maar wel 'de prijs' tegenwoordig.

Zoals het hoort!Ik weiger te luisteren tot het volledige album er is.
Liever een orgasme van 70 minuten dan de vluggertjes vooraf!
Zoals het hoort!
Altijd welgekomen, een nieuw Dijf Sanders reisverslag. Deze keer was het Vietnam.
De vervormde stemmen doen me denken aan Threshold Houseboys Choir (ook al is dat dan Thailand)
.Voor de Autechre fans. Elseq voor de eerste keer op fysiek formaat, boxset met 5 cd's: https://autechre.warp.net/elseq.
Best prijzig imo met 110 EUR. Met wat BTW bij (want komt vermoedelijk vanuit UK, tenzij die al in de vermelde prijs zit) komt het dan op een goeie 133 EUR. Plus de prijs die je misschien hebt betaald voor de digitale bundel 10 jaar geleden.

Ik krijg mijn vakantiegeld volgende weekTwijfels hier. Heb het even opgesnord en de NTS Sessions boxset met 8 cd's heeft mij in 2020 zo'n 37,99 EUR gekost. Ik weet niet meer of dat de oorspronkelijke prijs ook was maar dat is wel een erg groot verschil. Er mag dan wel een boek en grotere artwork bij zijn maar dan nog.
Nog even afwachten. Zie ook geen vermelding staan dat het gelimiteerd zou zijn, maar ik vermoed van wel...Ik krijg mijn vakantiegeld volgende week
Ik snap het helemaal hoor, ze profiteren wel een klein beetje hier van de hondstrouwe fans. En de Quaristice vinyl uitgave van vorig jaar was ook geen onverdeeld succes, packaging was heel wat minder dan de 4LP Exai van destijds.
Maar goed, met deze Elseq heb ik nu wel de volledige discografie qua albums